Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مخابرات خراسان رضوی توضیحاتی را در مورد وضعیت بسته های اینترنتی با توجه به اختلالات اخیر در اینترنت ارائه کرد.

حسن اروجی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد:  برای افرادی که از قبل بسته اینترنت  خریداری کرده  و از تاریخ ۲۵ آبان ماه که اینترنت دچار اختلال شد نتوانسته اند از این بسته خود استفاده کنند، حجم اینترنت استفاده نشده آنها استثنائا در این ماه، به بسته ماه آینده آنهامنتقل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی تصریح کرد: از طرفی ممکن است افرادی بسته اینترنتی خریداری کرده و در حالی که زمان آن در بازه زمانی که اینترنت دچار اختلال شد به پایان رسیده و  تمایل به تمدید مجدد  بسته   را نیز ندارند و همچنین بخشی از حجم اینترنت بسته قبلی انها نیز به دلیل اختلالات اخیر استفاده نشده است ، شرکت مخابرات برای آنها از تاریخی که اینترنت به شرایط عادی برگردد به مدت ۱۰ روز به انها اجازه می دهد که حجم باقی مانده بسته اینترنت خود را استفاده کنند. سرپرست مخابرات خراسان رضوی  همچنین افزود: داده ها و دیتاهای تجاری که اغلب مورد استفاده شرکت های تجاری و خصوصی  استان است نیز طی دو روز آینده وصل خواهد شد و مشترکان در این بخش نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند.    

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مخابرات خراسان رضوی بسته های اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکنین منطقه ساحلی شاهرود از تکنولوژی مخابراتی روز دنیا بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مهدی سعدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ایجاد زیرساخت مناسب برای اراِیه خدمات اینترنت و توسعه بافت شهری، منطقه ساحلی شمالی از سمت میدان لاله شاهرود و کوچه ساحلی ۱۷ و ابتدای کوچه مجتمع مادر این محدوده از فیبرنوری مخابرات بهره‌مند شد.

وی میزان سرمایه‌گذاری در این طرح را اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و هفتصد میلیون ریال عنوان کرد.

سعدی تصریح کرد: با توجه به درخواست مشترکین و ضرورت دسترسی مردم به شبکه فیبرنوری، این طرح با حفاری و کابل‌کشی به طول ۸۵۰ متر و استخراج ۷ عدد FAT در کمتر از ۱۰ روز اجرایی شد.

مدیر مخابرات شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، دسترسی ۱۵۰ مشترک واقع در این منطقه به بستر امن و پرسرعت فیبرنوری مخابرات فراهم شد.

۵۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895742

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری است
  • ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام
  • ساکنین منطقه ساحلی شاهرود از تکنولوژی مخابراتی روز دنیا بهره‌مند شدند