Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@10:13:03 GMT

هواداران ما را تنها نگذارند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۶۷۵۶

هواداران ما را تنها نگذارند

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران این باشگاه خواست برای تماشای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان به ورزشگاه آزادی بیایند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ باشگاه پرسپولیس صبح امروز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به پیگیری‌های محمدحسن انصاری فرد و مذاکراتی که با سایت بلیت فروشی داشته بلیت دیدار با نفت مسجد سلیمان تا دقیقه ۷۵ بازی به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس ما از هواداران فهیم پرسپولیس خواهشمندیم با تهیه بلیت به ورزشگاه آزادی بیایند و تیم مورد علاقه خود در این دیدار سخت تنها نگذارند.

بیشتر بخوانید: تارتار: کار سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت ساعت بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان تغییر کرد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس مسجد نفت ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالکریم حسن، مرد سال سابق فوتبال آسیا یکی از خریدهای جذاب پرسپولیس در پنجره زمستانی بود که باعث شد دفاع چپ پرسپولیس بعد از مدتها یک بازیکن تخصصی داشته باشد.

عبدالکریم خیلی زود در میان هواداران پرسپولیس محبوب شد و مورد توجه و تشویق آنها قرار گرفت. به همین دلیل آنها شعار "حسن، حسن یا حسن، حسن عبدالکریم" را برای او در ورزشگاه می‌خواندند و به او روحیه دادند.

این نوع تشویق مورد توجه هواداران قطری و دوستان عبدالکریم حسن قرار گرفته و به گفته او در قطر همه جا وقتی او را می‌دیدند با خواندن این شعار با او شوخی می‌کردند.

عبدالکریم حسن بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ و حذف قطر از مرحله گروهی با سه شکست، مورد خشم فدراسیون و مردم این کشور قرار گرفته بود و حالا امیدوار است با درخشش در پرسپولیس راهی برای بازگشت به تیم ملی کشورش پیدا کند.

او در نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با روحیه بالا حضور داشت و مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه کاظمی نیز قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم
  • اعلام دو رای انضباطی فدراسیون فوتبال