Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- همسرم گوشه گیر و منزوی شده بود و دیگر مثل روزهای اول زندگی مان دوست و یکدل نبودیم.احساس می کردم رفتارش تغییر کرده و مدام سرش توی گوشی تلفن همراهش بود. او را زیر نظر گرفتم و با بررسی گوشی تلفنش واقعیتی تلخ برایم نمایان شد.

جوانی پیام های دلبرانه می فرستاد و... او در فضای مجازی با پسری جوان ارتباط برقرار کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از او توضیح خواستم و خیلی صادقانه برایم توضیح داد که از یک هفته قبل درگیر این رابطه مجازی شده است.

از شنیدن این حرف ها اعصابم به هم ریخته بود. برخورد تندی با همسرم داشتم و چند روزی هم قهر بودیم. به خانه مادرم رفته بودم و خوب شد قبل از آن که به دیگران حرفی بزنم برادرم را در جریان موضوع قرار دادم. این اولین باری بود که غرورم را زیر پا گذاشتم و از برادر بزرگم راهنمایی خواستم. او مرا به آقای دکتر معرفی کرد و برای مشاوره به کلینیک رفتیم.

من از دست همسرم خیلی شاکی و دلگیر هستم اما اعتراف می کنم مقصر هستم. من شغل آبرومندانه ای داشتم و سرگرم زندگی ساده خود بودیم. یکی از دوستان زیر پایم نشست و از آنجا که زیاده خواه و مغرور بودم با قرض و قسط کار دومی برای خودم راه انداختم. کاری که هیچ سر رشته ای از آن نداشتم و در مدت کوتاهی حسابی کم آوردم. مجبور شدم به هر سختی بود از پس این شکست بر بیایم و جواب طلبکارهایم را بدهم. بعد از این ماجرا با آن که پدرم باز هم حمایتم می کرد و همسرم به من روحیه می داد که هر شکست زمینه یک پیشرفت است عصبی و افسرده شده بودم.

متاسفانه سرم به سنگ زمانه نخورده بود و حتی در خانه بداخلاقی و تندخویی می کردم.

من با همسرم جنگ اعصاب پیدا کرده بودم و او که حوصله اش سر آمده بود هفته ای یکی دو روز خانه پدرش می رفت. این وضعیت باعث شد از نظر عاطفی با هم بیگانه بشویم و ... 

رکنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم (فیلم)

خیلی‌ها برایشان سوال پیش آمده که چرا من رفتم و برگشتم. من اصلا نرفتم که برگردم. من گفتم که در حال فکر کردن به بازنشستگی هستم! بازنشستگی حق هر کارمندی است و همه می‌خواهند بازنشسته شوند. 

به‌هرحال حرف‌ها و گلایه‌هایی وجود داشت که بیان کردم. سازمان خانه من است و من این را قبلا هم گفته‌ام؛ حتی نمی‌خواهم بگویم اینجا خانه دوم من است، بلکه حکم خانه واقعی من را دارد. 

من دلم نمی‌خواست که با تلخی صداوسیما را ترک کنم. من هرچیزی که دارم از سازمان صداوسیما دارم؛ نه قهر کرده بودم و نه رفته بودم و فقط در حال استراحت و مطالعه بودم.

 

منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اشک‌های جواد خیابانی در آغوش عادل فردوسی پور (فیلم) ادبیات خاص رضا رشیدپور درباره وداع جواد خیابانی (فیلم) واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم
  • مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند
  • تصاویری از جوانی حسن یزدانی و دیوید تیلور؛ وقتی تیلور هنوز مو داشت!
  • جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم (فیلم)
  • جواد خیابانی زیر قول بازنشستگی زد
  • خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم+فیلم