Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت الله جمالی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهازرداشت: ملت آگاه ایران اسلامی در سالهای گذشته نیز در مناسبت های مختلف نشان دادند هرجا که نظام اسلامی نیازمند حضور آگاهانه آنها بوده درنگ نکرده و در صحنه حاضر شده اند.

وی بیان کرد: ملت مومن و انقلابی ما ثابت کرده اند هر جا موضوع ارزشهای اسلامی و دینی، ولایت و نظام اسلامی مطرح است آماده اند از جان و مال خود بگذرند و حوادث روزهای گذشته آنها را مطمئن کرد آنها که به بهانه گرانی به اموال عمومی آسیب می زنند و تخریب کشور را در دستور کار دارند هرگز خودی نبوده و از بیگانگان دستور می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین یادآورشد: راهپیمایی روز شنبه در قزوین در واقع تجدید بیعت دوباره با رهبری و اعلام انزجار از حرکت های رذیلانه دشمنان است لذا از همه مردم دعوت می کنیم با حضور خود در این حرکت انقلابی بار دیگر بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش بگذارند و از اقتدار و امنیت کشور دفاع کنند.

مراسم راهپیمایی مردم قزوین ساعت 10 صبح فردا شنبه دوم آذر ماه از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4777833

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارقزوین راهپیمایی بوشهر شهرکرد بارش برف ایلام قزوین گرگان قیمت بنزین بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی راهپیمایی هفته بسیج شیراز بیرجند تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمد بلیغ الرحمان استاندار ایالت پنجاب ضمن استقبال از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه در کاخ نخست وزیری از حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در پاکستان ابراز خرسندی کرد.

در این دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران،  محمد جمشیدی معاون سیاسی رئیس جمهور،  محمد صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه،  رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان و مهران موحد فر سرکنسول ایران در لاهور حضور یافتند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، سفیر این کشور در پاکستان و برخی از مسئولان دولت ایالت پنجاب نیز از دیگر شرکت‌کنندگان این نشست بودند.

پیش از این، خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب و رئیس دولت این استان پرجمعیت پاکستان نیز به دیدار رئیس جمهور رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک