Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات اخیر مقامات اروپایی بویژه سخنگوی سیاست خارجی اتحادیه اروپا را دخالت در امور داخلی ایران دانسته و به کشورهای اروپایی توصیه کرد بهتر است ابتدا به مشکلات و نابسامانی های داخلی خود بپردازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید عباس موسوی گفت: به کشورهای اروپایی توصیه می‌کنیم بهتر است ابتدا به مشکلات و نابسامانی های داخلی خود پرداخته و در پی درمان نارضایتی های گسترده ای باشند که هر هفته در اروپا به اشکال مختلف سر باز می کند و تلفات و بازداشت های فراگیر به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: آنچه که در خصوص ایران باید در درجه اولِ توجه قرار گیرد پاسخگویی اروپا نسبت به خلف وعده و عدم اجرای تعهدات برجامی آنها و  همراهی با قلدری های آمریکا در تحریم و تروریسم اقتصادی ضد مردم ایران است نه اظهارات مداخله آمیز و اشک تمساح برای دفاع از اشرار و تخریب کنندگان اموال و اماکن عمومی و حتی خصوصی در ایران!/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد هفته بسیج کتاب هفته کتاب سهمیه بندی بنزین کتابخوانی اصفهان سخنگو سخنگوی وزارت امور خارجه سخنگوی وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،مورات آکسو بعد از دریافت میزبانی بازی‌های اروپایی ۲۰۲۷ گفت: میزبانی از بازی‌های اروپایی در ادامه تلاش‌های ما برای دریافت میزبانی المپیک تابستانی ۲۰۳۶ است. ترکیه با رای بیشتر اعضاء موفق شد میزبانی رقابت‌های ۲۰۲۷ بازی‌های اروپا را بدست بیاورد. ترکیه استانبول را برای میزبانی این رقابت‌ها معرفی کرده است و گفته می‌شود قرار نیست زیر ساخت‌های اختصاصی برای مسابقات آماده کند. اسپیروس کاپرالوس، رئیس کمیته المپیک اروپا در بیانیه‌ای گفت: استانبول و ترکیه از دیرباز دوستان نزدیک ورزش بین المللی بوده اند و استانبول مکان ایده آلی برای درخشش بهترین ورزشکاران اروپا در سال ۲۰۲۷ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قدردانی ایران از نیروی دریایی پاکستان
  • نوروز ۱۴۰۳ زیر فشار کمرشکن گرانی /فقط رأی می‌خواهند، بعد یادشان می‌رود /هم خسته ایم، هم بریده ایم /این فریادها به گوش دولتمردان می‌رسد؟
  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • جنگ اوکراین اولویت های اروپایی ها را تغییر داده است
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • سفر قریب‌الوقوع بلینکن به سه کشور اروپایی
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • عوارض خوردن خوراکی و نوشیدنی‌های صنعتی بجای وعده غذایی
  • انجام ۵۲ پرواز فوق‌العاده در مسیر‌های داخلی طی ۱۲ روز گذشته
  • راه‌اندازی قطارهای جدید «شب بخیر» در اروپا