Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@22:37:34 GMT

هشدار شدید چین به استقلال طلبان تایوان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۷۰۵۰

هشدار شدید چین به استقلال طلبان تایوان

یک سخنگوی دولت چین به استقلال طلبان تایوانی هشدار داد که حرکت به سمت استقلال این جزیره جز نابودی نتیجه دیگری نخواهد داشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «ماشیایو گوانگ» روز جمعه در مصاحبه ای با خبرنگاران در پکن خاطر نشان کرد آنها که دم از استقلال تایوان می زنند باید آگاه باشند که این مسیر به سمت مرگ می رود و پیامدهای بسیار مخربی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد چین و تایوان باید با یکدیگر متحد شوند و این کار نهایتا انجام خواهد شد و هیچ کسی و هیچ قدرتی نمی تواند مانع آن شود.

سخنگوی اداره امور تایوان در دولت چین افزود : کسانی که با نزدیک شدن به انتخابات در تایوان به دنبال پیشبرد برنامه های استقلال طلبانه هستند ، منافع تایوانی ها را در نظر نمی گیرند.

وی گفت که اعضای حزب حاکم دمکراتیک ترقیخواه تایوان برای پیشبرد استقلال تلاش می کنند و این روزها برخی از مقام های این حزب صراحتا از استقلال می گویند و نقاب از چهره واقعی خود برداشته اند.

انتخابات ریاست جمهوری تایوان ژانویه سال آینده برگزار می شود و در آستانه رقابت های انتخاباتی نامزدها برنامه های خود را معرفی می کنند شماری از اعضای حزب حاکم در این جزیره اشاره هایی به فعالیت های استقلال طلبانه داشته اند که از سوی چین محکوم شده است.

چین همچنین به آمریکا هشدار داده است که حق ندارد ارتباطات تسلیحاتی، سیاسی و نظامی با تایوان داشته باشد و تاکید کرده است که این حساس ترین مساله در روابط دو کشور است و واشنگتن باید به تعهداتش در بیانیه های مشترک با چین در باره تایوان پایبند باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین چین هشدار تایوان استقلال طلبان قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و احتمال ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی معابر در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به فعالیت سامانۀ بارشی در لرستان، گفت: این سامانه بعدازظهر جمعه آسمان این استان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

او اضافه کرد: بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر صاعقه و احتمال خیزش گردوخاک در اغلب نقاط لرستان پیش‌بینی می‌شود.

هشدار زرد هواشناسی در لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان هشدار داد: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، مه‌آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی را انتظار داریم.

مرادپور اطلاع داد: احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقّف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقّت و احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی توصیه می‌شود.

او بیان کرد: ریزش‌های جوی سامانۀ جدید در صورت تثبیت مدل‌های هواشناسی از شامگاه یکشنبه تا غروب دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • صدور هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • ببینید | هشدار جدی هواشناسی به مردم؛ بارش شدید باران در این استان‌ها
  • هشدار قرمز برای سیستان و بلوچستان | موج شدید بارش‌ها در راه است
  • هشدار بارش‌های شدید در چند استان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • چین: هرگز فعالیت‌ جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • چین: هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد