Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین لبخندان از عادی شدن کار به عنوان مهمترین آسیب در فعالیت های جمعی یاد کرد و گفت: اگر در انجام فعالیت های فرهنگی، کار برایمان عادی شد در آن صورت هیچ فعالیتی نخواهیم کرد و این یک خطر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین « محمد علی لبخندان » در نشست هماهنگی رابطین فهما(فرهنگ و هنر مساجد ایران) اظهار کرد: هرچه کار با دقت، هماهنگی و تعامل بیشتر انجام شود به همان نسبت هم خروجی بهتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از اجرای طرح « رابطین فهما » در کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان کار نظام مند و شبکه ای برنامه ریزی شده یاد کرد و افزود: با اجرای این طرح، توجه به کیفیت بیش از کمیت خواهد شد و این بسیار خوب است.

 

این استاد حوزه تاکید کرد: خروجی فعالیت های فرهنگی مساجد باید تلاش در راستای حفظ دین باشد

 

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر توسط اغتشاشگران در برخی از شهرهای کشور، افزود: رفتار این گونه افراد بیانگر آن است که با اصل دین مشکل دارند.

 

لبخندان با اذعان به اینکه آتش زدن قرآن و حوزه های علمیه نمی تواند به افزایش قیمت بنزین ارتباط داشته باید، عنوان کرد: حیات یک جامعه به امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد و اعتراض نسبت به برخی از تصمیمات که بر روی زندگی افراد تاثیر مستقیم دارد امری پذیرفته است اما باید این اعتراض از طریق صحیح و قانونی دنبال شود.

 

وی، فصل الخطاب جامعه را امام و رهبری دانست و با اشاره به ایراد گرفتن برخی از افراد نسبت به امام رضا(ع) در پذیرش ولایتعهدی مامون، تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت از تصمیم سران قوا بیانگر درایت و موقعیت شناسی معظم له است.

 

حجت الاسلام و المسلمین لبخندان با اشاره به اینکه رهبری پیش از این نسبت به فتنه سال 98 هشدار داده بودند، گفت: سازمان های جاسوسی چندین کشور دست به دست هم داده بودند و به دنبال بهانه ای می گشتند تا آرامش کشور ما را بهم بزنند.

 

وی تصریح کرد: در هر توقفگاهی عده ای ریزش می کنند و باید حواسمان جمع باشد و به گونه ای عمل کنیم که در گردنه ها و امتحانات سخت مردود نشویم

 

استاد حوزه علمیه بندرعباس خطاب به فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: شما به عنوان فعالان فرهنگی مساجد ابتدا باید در جهت ارتقای بینش و بصیرت خود گام بردارید و سپس شرایط را برای بالا بردن آگاهی و بصیرت اعضای کانون ها فراهم سازید.

 

وی با تاکید بر اینکه یک جوان مسجدی باید چنان تربیت شود که در شرایط حساس نسبت به وظیفه اش آگاهی کافی داشته باشد، افزود: همه فعالیت ها کانون ها باید به افزایش فهم، شعور و بصیرت اعضا ختم شود.

 

این استاد حوزه، از عادی شدن کار به عنوان مهمترین آسیب در کار جمعی نام برد و بیان کرد: اگر در انجام فعالیت های فرهنگی، کار برایمان عادی شد در آن صورت هیچ فعالیتی نخواهیم کرد و این یک خطر است.

 

وی تاکید کرد: اگر احساس کردید که دیگر توان انجام کار را ندارید، ادامه فعالیت را به فرد دیگری بسپارید.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد هفته بسیج هفته کتاب سهمیه بندی بنزین کتاب افزایش قیمت بنزین کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۹۷۶ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان است.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت