Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت ESPN اقدام به انتخاب بهترین‌های جهان در هر پست نموده است و در قسمت مربیان، یورگن کلوپ را بالاتر از پپ گواردیولا و اریک تن هاخ، بهترین مربی سال ۲۰۱۹ معرفی کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی از ESPN، کلوپ با هدایت لیورپول، این تیم را برای ششمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا کرد و به بزرگان تاریخ قرمز‌ها پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین نکته در لیورپول باور بازیکنان به پیروزی بود که تحت هر شرایطی این قابلیت را دارند که به برد دست یابند. آن‌ها همچنان به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهند و در فصل جاری سرسخت‌تر و باهوش‌تر عمل می‌کنند.

لیورپول در پنج بازی اخیر خود در لیگ با به ثمر رساندن گل‌هایی در ۲۰ دقیقه پایانی موفق به کسب امتیاز شده و حتی در سه مسابقه در حالی که از حریف عقب بودند موفق شدند نتیجه را جبران کنند. کلوپ همچنین موفق شد رکورد ۱۷ برد متوالی در لیگ برتر را به همراه لیورپول کسب کند، هر چند نتوانست با رکورد منچسترسیتی تحت هدایت گواردیولا مساوی کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین مربیان برتر 2019 یورگن کلوپ پپ گواردیولا تابناک ورزشی بهترین مربیان قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شانس‌های لیورپول برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا با شکست ۳-۰ مقابل آتالانتا در ورزشگاه آنفیلد به حداقل رسید. یورگن کلوپ پس از این شکست در نشست خبری پس از بازی در مورد احتمال کامبک در دیدار برگشت گفت:«آیا می‌توانیم در برگامو برنده شویم؟ بله، اگر خوب بازی کنیم. آیا می توانیم ۳-۰ پیروز شویم؟ هیچ نظری ندارم. اما در حال حاضر این مهم نیست. اکنون باید ریکاوری کنیم و باید واقعاً احساس بدی داشته باشیم. این مهم است.»

لیورپول با تمام قوا به برگامو رفت و مقابل تیم آماده جان‌پیرو گاسپرینی قرار گرفت تا همانطور که کلوپ گفت «با تمام توان» برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی بجنگند.

تلاش‌های لیورپول از همان ابتدای بازی آغاز شد و آنها موفق شدند در دقیقه ۷ یکی از گل‌ها را جبران کنند. لوئیز دیاز از سمت چپ حرکتی عالی را آغاز کرد، پاس او اما از همه گذشت و سپس به سوبوسلای رسید، تلاش این هافبک ناموفق بود اما توپ در ادامه به آرنولد رسید و سانتر به دست راجری برخورد کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد.

ثانیه‌هایی بعد و پس از اینکه VAR پنالتی را تایید کرد، محمد صلاح پشت توپ ایستاد و با زدن ضربه به سمت راست گل اول لیورپول را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است