Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر غلامعلی رشید با بیان اینکه دولت آمریکا باید با اجتناب از رفتار اشتباه در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز نسبت به حفظ جان سربازان خود مسئولانه عمل کند، اظهارداشت: برای جلوگیری از جنگ گفتار و ارسال پیام تنها کفایت نمی کند و به اقدام مناسب و رفتار مناسب نیاز است.

وی در حاشیه رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸ و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به لطف خداوند بزرگ نیروهای مسلح ما متشکل از ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استفاده از همه ابزارهای قدرتی که در اختیار دارند و با اشراف اطلاعاتی و رصد اقدامات دشمن، نه‌تنها تهدیدات را به طور دائم مورد ارزیابی قرار می دهند، بلکه در مقابل هرگونه تهدیدی از آمادگی بسیار بالایی هم در بعد دفاعی و هم در بعد تهاجمی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) افزود: قدرت نیروهای مسلح شامل نیروهای زمینی و دریایی ارتش و سپاه، پدافند هوایی ارتش و هوافضای و موشکی سپاه در چارچوب منافع و اهداف ملت ایران روز به روز در حال آماده شدن است و با قدرت کامل در مقابل هرگونه اقدامات تحریک کننده و مداخله آمیز در دفاع از این سرزمین به صورت سازماندهی شده و روبه افزایش هستند.

سردار رشید با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸، تصریح کرد: ما در این سه هفته اخیر در قلب ایران و در سرزمینی به وسعت بیش از ۴۰۰ هزار کیلومتر مربع یک رزمایش بزرگی را در عرصه پدافند هوایی داشتیم. نیروهای پدافند هوایی ارتش و سپاه و کلیه ظرفیت هایی در کشور که می تواند در این امر به کار گرفته شود تحت امر قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء به فرماندهی امیر سرلشکر موسوی این رزمایش را طرح ریزی و به اجرا گذاشتند.

وی ادامه داد: ما از همه آموزش هایی که تاکنون دیده ایم و از همه تجربیات و سلاح هایی که تولید بومی خودمان در وزارت دفاع است، همه اینها را تحت امر متخصصان و فرماندهان تست و ارزیابی کردیم و برای دفاع از آسمان ایران، مهارت ها و ورزیدگی کارکنان شجاع پدافند هوایی ارتش و سپاه را ارتقا بخشیدیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر اینکه ما به دنبال جنگ نبوده و نیستیم اما در برابر هرگونه تهدیدی قاطعانه از منافع ملت ایران و سرزمین ایران اسلامی دفاع می کنیم، خاطرنشان کرد: بعنوان فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) از این میدان و صحنه رزمایش پدافند هوایی به دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکایی‌ها هشدار می‌دهیم که دولت آمریکا باید با اجتناب از رفتار اشتباه در منطقه به ویژه منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز نسبت به حفظ جان سربازان آمریکایی و به خطر افتادن جان آنها مسئولانه عمل کند.

سرلشکر رشید در پایان تاکید کرد: برای جلوگیری از جنگ گفتار و ارسال پیام تنها کفایت نمی کند و به اقدام مناسب و رفتار مناسب نیاز است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: غلامعلی رشید قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است

امیر سرتیپ دوم عباسی در جمع کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شرق ارتش با بیان اینکه عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است، گفت: سربازان از ارکان اصلی تامین امنیت پایدار در کشور هستند و نقشی کلیدی و حساس در این خصوص دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم حجت عباسی، جانشین منطقه پدافند هوایی شرق ارتش در جمع کارکنان وظیفه این یگان پدافندی گفت: کارکنان وظیفه، رکن مهم تحقق بازدارندگی مطلوب برای کشور و میهن اسلامی هستند و تلاش شبانه روزی و بی‍منت این قشر تلاشگر را باید ارج نهاد.

امیر سرتیپ دوم عباسی با بیان اینکه عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است، گفت: سربازان از ارکان اصلی تامین امنیت پایدار در کشور هستند و نقشی کلیدی و حساس در این خصوص دارند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شرق ارتش افزود: بخش اعظمی از امنیت و آسایشی که امروز در مرزهای هوایی، زمینی و دریایی کشورمان برقرار است، در سایه وجود رشادت‍های کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کسب شده که به صورت شبانه روزی جان خود را در طلب اخلاص قرار داده‍اند.

وی رشد و تعالی نیروی پدافند هوایی ارتش را مرهون نقش پررنگ کارکنان جوان دانست و تصریح کرد: دستاوردهای نیروی پدافند هوایی در حوزه های مختلف پهپادی، راداری، موشکی و ...  برگرفته از همت و پشتکار جوانان انقلابی این مرز و بوم است.

امیر سرتیپ دوم عباسی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص نام گذاری سال جدید به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، به نقش پدافند هوایی ارتش در حوزه تولید امنیت اشاره کرد و گفت: در سالی که به نام جهش تولید نام‍گذاری شده است، نیروی پدافند هوایی ارتش همچون گذشته با بهره‌گیری از جوانان دانشمند خود در حوزه طراحی و تولید سامانه های پدافندی به رسالت خود عمل کرده و در عرصه تولید امنیت پیشگام خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیچگاه از توطئه‌های دشمنان غافل نیستیم
  • عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • کرار؛ پهپاد چند منظوره ایرانی
  • تسلیحات پهپاد «کرار»، فرصت فرار باقی نمی‌گذارد /اولین پهپاد رزمی ایران را بشناسید+ تصاویر
  • (عکس) کرار، پهباد ایرانی؛ یک پرنده با چندین مأموریت