Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-18@14:29:59 GMT

آغاز حذف قبوض کاغذی گاز از امروز

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۷۲۶۵

آغاز حذف قبوض کاغذی گاز از امروز

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد عسگری با بیان این‌که تاکنون حدود ۶۰ درصد افراد در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: برای مشترکانی که ثبت‌نام کرده‌اند، قبوض کاغذی گاز ارسال نمی‌شود، اما برای آن‌هایی که ثبت‌نام نکرده‌اند، مهلت ارسال قبوض کاغذی گاز تا دو سال تمدید شده‌است. اما از همه مردم تقاضا داریم زودتر ثبت‌نام خود را در این طرح تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راهکارهای ثبت‌نام حذف قبوض کاغذی گاز اظهار کرد: هر استان راهکارهایی را برای این مساله اعلام کرده که در هرکدام از قبوض کاغذی گاز اعلام شده است؛ اما در مجموع دو راهکار ملی برای این مساله درنظر گرفته شده است. راهکار اول این است که مشترک به راحتی می‌تواند با مراجعه به سایت و ثبت‌نام فرایند کار را تکمیل کند.

وی افزود: در راهکار دوم هر مشترک می‌تواند برای هر شماره تلفن بی‌نهایت اشتراک وارد کند که برعکس این آن نیز ممکن است. به عبارت بهتر اگر یک مشترک مالکیت چند کنتور گاز را در اختیار داشته باشد، می‌تواند برای همه این کنتورها از یک شماره تلفن برای دریافت قبوض گاز استفاده کند و یا اگر در یک ساختمان کنتور گازی به صورت مشاء مورد استفاده قرار گیرد، همه اعضای آن ساختمان می‌توانند با وارد کردن شماره تلفن‌های متفاوت خود، وضعیت قبض گاز را مشاهده کنند.

سخنگوی شرکت ملی گاز درباره نحوه ثبت‌نام برای حذف قبوض کاغذی گاز، گفت: مشترکان می‌توانند با ارسال پیامک "۱*شماره اشتراک" به سرشماره ۱۰۰۰۱۹۴ برای حذف قبوض کاغذی گاز اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: قبوض گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاماندگان کنکور عقب نمانند ؛ آغاز ثبت نام از امروز

به گزارش پارس نیوز،  مهلت مجدد ثبت نام برای شرکت در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ از امروز چهارشنبه به‌ تاریخ ۲۹ فروردین  ماه جاری آغاز می شود تا فردا پنجشنبه به‌تاریخ ۳۰ این ماه ادامه دارد.

لذا داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند.

لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود. ضمناً برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود ندارد.

بر اساس آمار نهایی اعلام شده تعداد ۹۰۰ هزار داوطلب برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند و مهلت ثبت نام در این آزمون روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه پایان یافت.

 درباره متقاضیانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند، این دسته از داوطلبان اعم از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش متقاضیانی که نمره خود را قبل از خرداد سال ۱۳۸۴ اخذ کرده‌اند، فارغ‌التحصیلان مدارس بین‌الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی برای دروس عمومی و اختصاصی از طریق شرکت در امتحانات نهایی نظام ۳-۳-۶ که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، اقدام کنند.

 آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • جاماندگان کنکور عقب نمانند ؛ آغاز ثبت نام از امروز
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور از امروز
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز
  • (ویدئو) طغیان رودخانه در شهرستان رودبارجنوب استان کرمان
  • طغیان رودخانه در شهرستان رودبارجنوب استان کرمان + فیلم
  • آغاز سومین حراج شمش طلا در سال جدید از ساعت ۱۲ امروز
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز