Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:38:31 GMT

جو و دریا تا اوایل هفته در آرامش است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۷۳۱۰

جو و دریا تا اوایل هفته در آرامش است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی وضعیت جوی و دریایی استان نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا از امروز تا اوایل هفته پیش رو است.

محمدرضا انصاری افزود: در این مدت وزش ملایم باد و غبار محلی در روز و در ابتدای صبح در برخی نقاط وقوع مه از پدیده‌های غالب در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پیش بینی می‌شود در اواسط هفته پیش رو با گذر امواج ناپایدار جو و افزایش پوشش ابر، وقوع بارش پراکنده باران در برخی نقاط ( بیشتر بر روی دریا) دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: تا پیش از ظهر فردا، جهت وزش باد متغیر، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و  ساعات بعدازظهر تا ۳۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

انصاری ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر عنوان کرد و گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۲۱، جزر اول دریا ساعت ۱۱:۰۶، مد دوم دریا ساعت ۱۷:۵۶ و جزر دوم دریا ساعت ۲۳:۵۹ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه

به گزارش خبرآنلاین، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه خبر داد.

کورش سبزعلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899052

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • ساعت هوشمندی که اختلال در ریتم قلب را زودتر از وقوع پیش‌بینی می‌کند
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • موج دریا مانع از شکست این تیم نشد