Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذری جهرمی در خصوص این که مشترکینی که بسته‌های مدت‌دار مثلا یک هفته‌ای خریداری کرده‌اند و در زمان قطع اینترنت قادر به مصرف بسته خود نشده‌اند، گفت: به اپراتورها ابلاغ کرده‌ایم که مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند.

ناطقان: وزیر ارتباطات با اعلام خبر برقراری مجدد ارتباطات اینترنت در برخی نقاط کشور، تاکید کرد: سایر نقاط هم با تصویب ابلاغ شاک متصل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری جهرمی درباره خسارات وارده به شرکت‌های استارت‌آپی و امکان جبران آن گفت: برآوردهای تقریبی در سطح جامعه منعکس شده اما ما هنوز برآورد دقیقی نداریم. باید جلساتی با اتحادیه کسب و کارهای نوپا و نظام صنفی رایانه‌ای برگزار کنیم و برآوردهای دقیق استخراج شود. جبران خسارات شرکت‌ها با مصوبات دولت قابل پیگیری است اما مهم این است که بتوان نحوه برآورد خسارت را استخراج کرد.

آذری جهرمی در خصوص این که مشترکینی که بسته‌های مدت‌دار مثلا یک هفته‌ای خریداری کرده‌اند و در زمان قطع اینترنت قادر به مصرف بسته خود نشده‌اند، گفت: به اپراتورها ابلاغ کرده‌ایم که مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند.

او درباره حقوقی که از مشترکین در مدت قطع اینترنت تضییع شده نیز گفت: پیشنهادهایی برای اقدامات جبرانی داریم که هنوز نهایی نشده است و به محض نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

منبع: ایسنا برچسب ها: جهرمی ، تمدید ، بسته ، اینترنت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جهرمی تمدید بسته اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه بررسی تخصصی هوشمند سازی کنتور‌های آب مشترکین آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور شرکت دانش بنیان هوش افزار ال آی و نمایندگان معاونت‌های بهره برداری و توسعه آب و تحقیقات و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و با هدف هم افزایی و هماهنگی جهت نصب آزمایشی ماژول هوشمند قرائت کنتور شرکت دانش بنیان بر روی کنتور‌های مشترکین به صورت پایلوت برگزار و طی آن، سید مهدی عصمت ساعتلو معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی باتاکید بر لزوم استفاده از فن آوری‌های نوین در عرصه خدمات آب و فاضلاب با رویکرد توسعه دولت الکترونیک، هدف از اجرای این طرح را افزایش بهره وری، مدیریت مصرف و حفاظت از منابع و سرمایه‌های شرکت در راستای صیانت از حقوق مشترکین اعلام کرد.
 در این جلسه همچنین بر لزوم همکاری و هم افزایی در جهت عملیاتی نمودن طرح تاکید شد. 
با اجرای این طرح کنتور‌های آب مشترکین، بدون نیاز به تعویض و با نصب ماژول قرائت الکترونیکی، هوشمند سازی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت
  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳
  • جلسه بررسی تخصصی هوشمند سازی کنتور‌های آب مشترکین آذربایجان غربی