Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر هادی حق شناس در گفتگوی ویژه خبری با موضوع آخرین اقدامات در مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله اظهارکرد : از دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر رودخانه استان، هزار کیلومتر نیازمند لایروبی بوده و تاکنون اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت لایروبی مسیر رودخانه ها در پیشگیری از بروز سیل های آتی گفت: تاکنون ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی شده و تا پایان سال تلاش می کنیم این رقم به ۲۶۰ کیلومتر ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس افزود: در حال حاضر پیمانکاران مشغول اجرای عملیات لایروبی در گرگانرود و قره سو هستند و همچنین لایروبی آن بخش از رودخانه گرگانرود که از داخل شهر آق قلا می گذرد هم در حال اجراست.

استاندار گلستان یادآور شد: در جلسه هیات دولت ۱۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل مخزن سد نرماب با ظرفیت ۱۲۵ میلیون متر مکعب تخصیص یافت و تلاش می کنیم با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا در راستای پیشگیری از سیلاب های آتی این سد تکمیل شود.

حق شناس خاطر نشان کرد: تاکنون ۹۶ میلیارد تومان بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده پرداخت شده و تلاش می کنیم خسارت کشاورزانی که تاکنون این غرامت را دریافت نکرده اند ظرف مدت سه هفته آینده بخش از این کمک ها را دریافت کنند.

کد خبر 4777939

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هادی حق شناس استانداری گلستان بوشهر شهرکرد بارش برف ایلام قزوین گرگان قیمت بنزین بنزین راهپیمایی اصلاح قیمت حامل های انرژی هفته بسیج شیراز بیرجند تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی

بیانکونری موظف به پرداخت نزدیک به 10 میلیون یورو به علاوه سود به رونالدو است.

طرفداری | مدیران یوونتوس، موظف به بازپرداخت پول به کریستیانو رونالدو هستند، چراکه وکلای این بازیکن اکنون پرونده حقوقی خود را علیه این باشگاه با پیروزی به پایان رسانده‌اند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس باید 19.5 میلیون یورویی را که به رونالدو از زمان حضورش در این باشگاه بابت دستمزد عقب افتاده تعلق دارد، پرداخت کند. این مبلغ مربوط به پرداخت‌های ماهانه‌ای است که در دوران قرنطینه توسط بانوی پیر به تعویق افتاده بود و ظاهراً این دستمزدهای معوقه هرگز به رونالدو پرداخت نشده بود.

کریستیانو رونالدو در این پرونده از خدمات وکلای برجسته‌ای همچون جان شحاته، امانوئله گواستالا و فابیو یودیکا بهره می‌برد و آنها نقش کلیدی در کسب پیروزی موکل خود در این پرونده داشتند. گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس هرگز بودجه‌ای را برای پرداخت این مبلغ در نظر نگرفته بود، چراکه آنها اساساً انتظار داشتند در این پرونده پیروز شوند.

پیش از این، پائولو دیبالا نیز به دلیل عدم دریافت دستمزدهای معوقه خود از یوونتوس به این باشگاه شکایت کرده بود تا بدین‌ترتیب رونالدو تنها بازیکنی نباشد که به این سرنوشت دچار شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • هشدار جدی به ۴ استان؛ سیل و طوفان در راه است
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • هشدار جدی هواشناسی به ۴ استان ؛ سیل و طوفان در راه است
  • آیا رژیم صهیونیستی بابت جنایاتش غرامت پرداخت خواهد کرد؟
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • لایروبی انهار کشاورزی در تالش