Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه رأی الیوم به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: نهادهای اطلاعاتی آمریکا یکی پس از دیگری عربستان را به دلیل شکست نظامی در یمن به رغم داشتن تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته به وارد کردن خسارت‌های بزرگ به استراتژی واشنگتن در منطقه متهم می‌کنند.

این گزارشات باعث شده تا عربستان به دنبال راه خروج استراتژیک و سیاسی از این مخمصه خودساخته باشد به این دلیل که راهکار نظامی به سطح بسیار پیچیده‌ای رسیده است و عربستان با هزاران پهپاد پیشرفته انصارالله مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پهپادهای انصارالله برتری منحصربفردی را در حمله به اهداف عربستان و امارات داشته‌اند و سامانه‌های دفاعی پیشرفته آمریکا در مقابله با این پهپادها شکست خورده و ضربه هولناکی را به سلاح‌های آمریکایی زده و خسارت‌های بزرگی را به کشورهای متجاوز ائتلاف عربی وارد کرده‌اند.

310311

کد خبر 1323504

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا عربستان سهمیه بندی بنزین ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس بنزین دونالد ترامپ ایران و آمریکا رژیم صهیونیستی اسرائیل آژانس بین المللی انرژی اتمی استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا

وزیر کشور نیجر با بیان اینکه این کشور در حال برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا است، ابراز تمایل کرد که در حوزه خرید تسلیحات و آموزش نظامی با روسیه همکاری کند.

به گزارش ایسنا، «محمد تومبا» وزیر کشور «نیجر» گفت این کشور در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی است و در همین راستا یک مقام ارشد نظامی آمریکا به‌زودی به نیجر سفر خواهد کرد.

وزیر کشور نیجر به خبرنگاران گفت: «ما همچنان در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی از نیجر هستیم. فکر می‌کنم به‌زودی یک ژنرال آمریکایی برای رایزنی درباره برنامه خروج (سربازان آمریکا) به نیجر سفر خواهد کرد.»

علاوه بر این، وزیر کشور نیجر گفت این کشور مایل است در حوزه آموزش نیروهای محلی با مسکو همکاری کرده و از روسیه سلاح خریداری کند.

تومبا در این باره گفت: «همکاری ما با روسیه در حوزه آموزش نظامی است که برای مبارزه با تروریسم ضروری است. ما می‌خواهیم سربازانمان کار با سلاح و نبرد را توسط نیروهای روسیه آموزش ببینند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • وقتی معجزه خداوند، مداخله نظامی آمریکا را شکست داد
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • ژنرال حلیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل کیست و چرا استعفا داد؟
  • دومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصی
  • شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل