Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا ضمن اعلام این خبر به خبرگزاری «رویترز»، گفت کشتی نظامی ساحلی گابریل گیفورد در فاصله 22 کیلومتری جزیره «میسچیف ریف» که مورد مناقشه دولت‌های چین، تایوان، ویتنام و فیلیپین است، حرکت کرده است.

این مقام نظامی آمریکا همچنین توضیح داد ناوشکن وِین مِیِر نیز با نقض محدودیت‌های اعمالی از سوی چین درخصوص حرکت کشتی‌ها در نزدیکی «جزایر پاراسل»، که مورد مناقشه ویتنام و پکن است، به این منطقه نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش چین نیز امروز (جمعه) تایید کرد که دو فروند از کشتی‌های جنگی آمریکایی در آبراه‌های مورد مناقشه حرکت کرده و پکن نیز آنها رهگیری کرده است.

سخنگوی فرماندهی جنوبی چین با صدور بیانیه‌ای ضمن تحریک‌آمیز توصیف کردن این اقدامات آمریکا، گفت: «ما از [ایالات متحده] می‌خواهیم از چنین اقدامات تحریک‌آمیزی در هرگونه حوادث غیرقابل پیش‌بینی اجتناب کند. چین حاکمیت بی چون‌وچرایی بر جزایر دریای جنوبی و مناطق اطراف آن دارد».

نیروی دریایی آمریکا معمولا با حضور در آب‌های جنوبی چین به بهانه «آزادی ناوبری» باعث خشم پکن می‌شود. این تحولات در حالی است که دولت چین طی مذاکرات هفته جاری با آمریکا، خواستار توقف قدرت‌نمایی ارتش آمریکا در دریای جنوبی چین شده بود.

ادعای مالکیت چین بخش بزرگی از دریایی چین جنوبی را دربرمی‌گیرد؛ این در حالی است که مالکیت این مکان‌ها مورد ادعای کشورهای برونئی، اندونزی، مالزی، فیلیپین، تایوان و ویتنام نیز است. بیشتر این مناطق در حال حاضر تحت کنترل دولت چین است. 

310311

کد خبر 1323505

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: چین ایالات متحده آمریکا سهمیه بندی بنزین ایالات متحده آمریکا بنزین باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ ایران و آمریکا رژیم صهیونیستی اسرائیل باشگاه استقلال آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!

سرمربی منچستریونایتد به دفاع از عملکرد تیمش و آنتونی پرداخت

طرفداری | منچستریونایتد پس از صعود عذاب‌آور به فینال FA Cup حالا در دیدار معوقه هفته 29 لیگ برتر انگلیس باید پذیرای شفیلدیونایتد باشد.

صحبت‌های اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از بازی چهارشنبه شب برابر شفیلدیونایتد در اولدترافورد را به نقل از منچستر اونینگ نیوز می‌خوانید. 

برد شرم‌آور برابر کاونتری

خیر. مطلقا نه. شما به اندازه کافی پرسیده‌اید آیا شرم آور است؟ نه، واکنش شما شرم‌آور بود. فوتبال در سطوح بالا یعنی کسب نتیجه. ما به فینال رسیدیم و نه‌تنها به خاطر این بازی بلکه به خاطر بازی‌های دیگر هم شایسته‌اش بودیم. برای 20 دقیقه کنترل را از دست دادیم، کمی هم بدشانسی آوردیم. در نهایت خیلی خوش شانس بودیم، واضح است. پنالتی‌ها بسیار خوب بود و به فینال رسیدیم، این یک دستاورد بزرگ است. دو بار، در دو سال، فوق العاده است. برای من به عنوان یک مربی، چهار فینال جام در چهار سال. این نظرات شما یک رسوایی هستند.

مصدومان منچستریونایتد

الخاندرو گارناچو کمی مشکل داشت، به همین دلیل او را در طول بازی تعویض کردیم، اما فکر می کنم او بهتر خواهد شد. اسکات مک تومینای را باید امروز ارزیابی کنیم، واقعا در موردش تردید داریم. مارکوس رشفورد هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و همچنین با برونو فرناندز هم به خاطر دستش مشکلی وجود داشت، اما فکر می کنم او بتواند برسد. ما برای بازی فردا کمی تردید داریم.

امیدهای اروپایی

بله، اما باید هر بازی را ببریم. این همان چیزی است که یونایتد برایش تلاش می‌کند، این رویکرد ماست که بازی به بازی پیش برویم، اما باید برای اروپا سهمیه کسب کنیم و در لیگ و فینال جام حذفی دو فرصت داریم.

حرکات تحریک‌آمیز آنتونی

واکنش هری مگوایر را دیدید؟ آنتونی تحریک شد و این واکنشی به تحریک آن‌ها بود. شما فقط واکنش را دیدید، نه تحریک را. اما او نباید این کار را انجام می‌داد. من بلافاصله بعد از بازی با هری مگوایر و دیگران صحبت کردم، ما باید عملکرد کاونتری که به فینال رسید و کامبک‌شان را درک کنیم، 70 دقیقه کاملاً بر بازی مسلط بودیم و با نتیجه 3-0 به نظر می رسید بازی تمام شده باشد، اما بازگشت آنها بسیار خوب بود.

ورود ویلکاکس

ما باید یک همکاری خوب بسازیم.، بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام، کمی در این فرایند عقب هستیم، بنابراین پیش خواهیم رفت و روند را سرعت خواهیم بخشید. دیروز برای اولین بار او را ملاقات کردم، این هفته زمان زیادی نداریم و من با پیشینه او آشنا هستم، تجربه زیادی در جوانان و یک سال در ساوتهمپتون دارد، مشتاقانه منتظر همکاری با او هستم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ناتو چنگ و دندان نشان می‌دهد/ رزمایش در فنلاند تحریک‌آمیز است
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه درباره برخی دستگاه‌ها
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه در افزایش هزینه برخی دستگاه‌ها
  • خوشحالی بعد از گل تحریک آمیز فرمین لوپز مقابل هواداران رئال مادرید / فیلم