Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستمی، مدیرکل بنیاد شهید و ‌امور ایثارگران البرز  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به این که بنیاد شهید و ‌امور ایثارگران البرز میزبان میزخدمت این هفته مصلی کرج است، گفت: میزخدمت با برقراری ارتباط مستقیم مردم و‌ مسئولان بروکراسی اداری را از بین برده و از مراجعات کاذب جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: میز‌های خدمت در اداره ی استاتی و تمامی اداره های شهرستانی ما وجود دارد و ارباب رجوعان عزیز با مراجعه به این بخش می توانند در سریع ترین زمان بهترین پاسخ را دریافت کنند.

رستمی با بیان این که تقویت روحیه ی ایثارگری از ضرورت های آینده ی کشور است، گفت: از تمامی دستگاه‌های اجرایی درخواست می کنیم تمام تلاش خود را برای تقویت روحیه ی ایثارگری جامعه قدم بردارند.

او با اشاره به این‌که خدمات ارائه شده توسط ما درمقایسه با از خودگذشتگی‌ها و خدمات جامعه ایثارگران ناچیز است، افزود: غالب مراجعات جامعه هدف ما در حوزه مسائل فرهنگی، اشتغال و... خراسان می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با بیان این که بنیاد شهید هیچ مدارکی را به غیر از مدارک ایثارگری برای پرداخت وام به ایثارگران دریافت نمی‌کند، گفت: مدارک مورد نیاز برای پرداخت وام ایثارگران توسط بانک‌ها أخذ می‌شود.

او افزود: وام اشتغال، تأمین مسکن و... از جمله وام‌هایی است که به جامعه ایثارگران پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

خدمات ارائه شده به ایثارگران در مقایسه با خدمات آنان ناچیز است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میزخدمت بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، ابو احمد فواد معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: همه احتمال ها همچنان وجود دارد و ما به دروغگویی و اقدامات گمراه کننده دولت آمریکا عادت کرده ایم که ادعا می کند برای کنترل امور و جلوگیری از گسترش دامنه درگیری ها تلاش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به نظر من تمام اقدامات کوچک و بزرگ رژیم صهیونیستی با هماهنگی دولت آمریکا و سرویس های نظامی و امنیتی آن انجام می شود. همه باید درک کنند امور به سمتی پیش می رود که دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی چراغ سبز نشان خواهد داد که به حمله ایران پاسخی بدهد که ایران را تحریک نکند یا باعث خسارت های زیاد نشود.

وی افزود: من تأکید می کنم مقاومت در موضع قدرت است و حمله ایران روحیه همه و نه فقط گروه های مقاومت را بالا برده است. حمله ایران روحیه ملت ها به ویژه ملت فلسطین را که بستر محور مقاومت هستند، تقویت کرده است.

دیگر خبرها

  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو | سوناک: ایران اشتباه محاسباتی کرده است
  • ضرورت تحقق منابع تقویت بنیه دفاعی
  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد