Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "زمین سرگردان" به کارگردانی "فرانت وو" کاری از سینمای چین توانسته طی سال جاری با فروش فوق العاده ۷۰۰ میلیون دلاری رتبه دهم جدول فروش سینمای جهان را از آن خود نماید. تاریخ انتشار: 12:07 - 01 آذر 1398 - کد خبر: ۵۶۹۹۰۲

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "زمین سرگردان" به کارگردانی "فرانت وو" کاری از سینمای چین توانسته طی سال جاری با فروش فوق العاده ۷۰۰ میلیون دلاری رتبه دهم جدول فروش سینمای جهان را از آن خود نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین سرگردان در حالی توانسته به این فروش دست پیدا کند که آثاری همچون مالیفیسنت، چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، گودزیلا، روزی روزگاری در هالیوود و شازم طی سال جاری کمتر از این اثر فروش داشته اند. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین باکس آفیس هالیوود اینجا کلیک کنید.

در خلاصه داستان فیلم زمین سرگردان آمده است: خورشید در حال مرگ بود، مردم سراسر جهان سیگنال‌های غول پیکر را برای حرکت زمین از مدار خود و زمین به یک سیستم ستاره‌ای جدید ساختند.

با این حال، سفر ۲۵۰۰ ساله با خطرات غیرمنتظره همراه بود، و به منظور نجات بشریت، گروهی از جوانان در این عصر سرگردان به شدت به مبارزه پرداختند و برای بقای همه تلاش کردند.

سال گذشته نیز دو فیلم از ده فیلم پرفروش سینمای جهان در اختیار سینمای چین بود و امسال فیلم زمین سرگردان با قدرت چند برابری ظاهر شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلم گودزیلا روزی روزگاری در هالیوود باکس آفیس هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان

۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

براساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • عکس | تصویری عجیب از چهره شکسته آلن دلون
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین