Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید رضا رضایت معاون فنی اداره کل پست استان اصفهان گفت: نواحی هفت گانه پستی شهر اصفهان و تمامی نواحی پستی شهرستان‌های استان امروز تا ساعت ۱۴ به متقاضیان خدمات کار سوخت ارائه می‌دهند.

حمید رضا رضایت افزود: از ۵۲ هزار کارت سوخت صادر شده در استان تا روز گذشته ۱۶ هزار کارت تحویل متقاضیان شده و ۳۶ هزار کارت سوخت هم مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه ارائه خدمات کارت سوخت همچنان در استان ادامه دارد گفت: متقاضیان می‌توانند، با مراجعه به در گاه اینترنتی اداره کل پست استان به نشانی www.post.ir و درج کد رهگیری از آخرین وضعیت کارت سوخت خود مطلع شوند.

معاون فنی اداره کل پست استان اصفهان ادامه داد: مراجعه کنندگان برای پیگیری یا تحویل کارت سوخت باید مدارک هویتی مالک و خودرو را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

    خدمت رسانی تمامی نواحی پستی استان اصفهان به متقاضیان کارت سوخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پست بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • گلایه متقاضیان نهاوندی از تاخیر در تحویل زمین و خودرو طرح جوانی جمعیت
  • عدم اهدای زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در ایوانکی از زبان متقاضیان
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه