Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:22:03 GMT

جو نسبتاً پایدار تا اواخر هفته در گلستان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۷۶۷۱

جو نسبتاً پایدار تا اواخر هفته در گلستان

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: برای امروز (جمعه)، هوای استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارش پراکنده باران و در مناطق کوهستانی همراه با بارش پراکنده برف و در برخی از نقاط هم مه آلود خواهد بود.

وی افزود: در اوایل وقت فردا بارش پراکنده باران را در استان شاهد خواهیم بود که به تدریج کاهش ابر و در پاره ای از نقاط پدیده مه را خواهیم داشت و در ارتفاعات بارش پراکنده برف اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی توضیح داد: سامانه فعال در استان تا ظهر فردا به تدریج از شرق استان خارج می شود و کاهش ابر را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: با عبور این سامانه بارشی به دلیل وجود رطوبت در منطقه، آسمان گلستان تا اواخر هفته کمی نیمه ابری همراه با افزایش ابر است و تا چهارشنبه این روند ادامه دارد.

کد خبر 4777951

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بوشهر شهرکرد بارش برف ایلام قزوین گرگان قیمت بنزین بنزین راهپیمایی اصلاح قیمت حامل های انرژی هفته بسیج شیراز بیرجند تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بر اساس اعلام هواشناسی استان، همچنین امروز احتمال رعدوبرق، در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر بارش برف و از شب در غرب استان با کاهش ناپایداری هوا پیش بینی می‏ شود

بر اساس این گزارش روز چهارشنبه آسمان در نیمه شرقی ابری بویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده، بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر و در نیمه غربی صاف تا نیمه ابری همراه خواهد بود

همچنین آسمان استان از پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود

دیگر خبرها

  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان