Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد: حرکت‌های مردمی در خنثی‌سازی فتنه‌ها به معنی امنیت پایدار و مشت محکم بر دهان استکبار است.

سردار جهانبخش کرمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته زنجان، اظهار کرد: رزمندگان در جبهه‌های ۸ سال دفاع مقدس، صحنه‌های زیبایی آفریدند و در دفاع از حریم و حرم در مقابله داعش، این فداکاریی‌ها را تکرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافعان و بسیجیان ما مجاهدت کردند تا پوزه استکبار را به خاک بمالند.

وی یادآور شد: مدافعان حرم به جوانان غیور و ملت عراق کمک کردند و با نفس مسیحایی مقام معظم رهبری دشمن را شکست دادند. امروز بسیج جهان اسلام شکل گرفته با رشادت و شجاعت، از اسلام و حق و حقیقت دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به آمادگی نیروهای مسلح و بسیج و سپاه اشاره کرد و گفت: هزاران گردان واکنش سریع بیت‌المقدس، گردان‌های عاشورا، امام حسین(ع) و غیره، آموزش‌های حرفه‌ای را دیدند و گوش به فرمان ولایت‌فقیه آماده جهاد هستند. صدها گروه جهادی نیز در مناطق محروم مشغول خدمات‌رسانی به مردم محروم هستند و یکی از اقدامات آن‌ها به طرح آب‌رسانی به روستاها مربوط می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در شبیخون فرهنگی با وجود قدرت رسانه‌ای دشمنان، بسیجیان بدون تکیه بر امکانات و اعتبارات، کارهای ارزشمندی انجام می‌دهند، ادامه داد: در استان زنجان شاهد هستیم که بسیجیان در زمینه مسائل فرهنگی، مذهبی، اردویی، زیارتی، زیرساختی و ورزشی اقدامات ارزشمندی انجام داده‌اند.

کرمی با بیان اینکه بسیجیان در همه صحنه‌ها پیشقدم هستند، تصریح کرد: در فتنه‌های اخیر شاهد هستیم که بسیجیان در سرمای سوزناک به جان‌برکفان نیروی انتظامی برای برقراری امنیت کمک کردند. این فتنه‌ها به تلافی شکست دشمن در جبهه مقاومت برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که در سال ۹۶ و ۹۷ نیز شاهد آن‌ها بودیم.

وی یادآور شد: مردم زنجان در ۸ سال دفاع مقدس خط‌شکن بودند و در زمان انقلاب نیز جزو اولین تظاهرکنندگان بودند؛ در فتنه اخیر نیز پیشگام همه استان‌ها به خیابان آمدند و در تجمعی عظیم، لبیک به ندای رهبر آن‌ها به آسمان بلند شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: دشمنان در لبنان و عراق فتنه ایجاد و شکست خورند و با برنامه‌ریزی، امکانات مختلفی فراهم کردند تا با فتنه‌های خود سنگین‌ترین ضربه‌ها را به ملت وارد کنند؛ اما مردم مثل همیشه حماسه آفریدند و حرکت مردمی یعنی امنیت پایدار و مشت محکم بر دهان استکبار.

این مسئول تصریح کرد: با کمک خدا، پرچم لا اله الله بر همه قله‌های دنیا به احتراز درخواهد آمد؛ چراکه نشانه‌های این پیروزی را در مقاومت‌های شکل گرفته و مبارزه ملت‌های مسلمان مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه انصار المهدی استانی سیاسی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: امروز شرایط جوی استان پایدار و آسمان استان در اغلب مناطق صاف است و گاهی به خصوص از بعدازظهر در برخی مناطق با وزش باد ملایم همراه خواهد شد.

وی بابیان اینکه شرایط پایدار جوی فردا نیز ادامه خواهد داشت، افزود: دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت به طوریکه طی روز‌های آخر هفته هوای گرمی در اغلب مناطق استان حاکم می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • ربیعی: شیوه برخورد با حجاب، نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی
  • علی ربیعی: شیوه برخورد و اقدامات خیابانی درخصوص حجاب نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی
  • توسعه درآمدها و خنثی سازی تحریم های فروش نفت و گاز با پیگیری دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • تکریم عفاف و حجاب در طرح نور
  • کشف یک بمب در ورزشگاه بوندسلیگایی!
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم