Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا علیمردانی، بازیگر، خواننده، مجری و گوینده انیمیشن «دیرین دیرین» از مشکلاتی که بابت ساخت این انیمیشن پیش آمده می‌گوید و توضیح می‌دهد که اگر چنین انیمیشنی ساخته شده است صرفا به خاطر پرداختن به دغدغه‌های فرهنگی جامعه است که ممکن است مورد توجه قرار نگرفته باشند.

محمدرضا علیمردانی درباره زبان انتقاد این انیمیشن و هدفش از پرداختن به مسائل روز گفت: «من چی کار دارم چه کسی پشت خودروسازی است ولی می‌خواهم بگویم هموطن من که آنجا مسوولیت داری این همه هم پول می‌گیری خودرو را ایمن بساز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هموطن من، خواهر من، برادر من، پدر من است. توی جاده می‌رود، ممکن است حواسش پرت شود با یک درخت برخورد کند. نباید یک خودرو با چنین حادثه‌ای طوری باشد که یک خانواده عزادار شوند. یک عمر زندگی و سرنوشت یک فرد تغییر کند. تو که این همه پول می‌گیری این را ایمن بساز؛ تو که سود برمی‌داری، یک مقدار کمتر بردار. این انتقاد غلطی است؟ با جاهای دیگر دنیا مقایسه شوید ناراحت می‌شوید؟ ما می‌گوییم نمی‌توانی با آن کیفیت بسازی؟ می‌فهمیم. ولی دیگر جعبه دستمال کاغذی تحویل مردم نده به عنوان ماشین. بعد مگر ما فقط به فلان مسوول گیر می‌دهیم؟ چند برابر بیشتر به خودمان گیر می‌دهیم و اصلا این دغدغه‌مان است.»

او درباره رسالت خود گفت: «ما خیلی خودی هستیم و مال همین خاک هستیم و دوستان می‌دانند که ماهواره‌ای نیست که ما را دعوت نکرده باشد ولی قاطعانه گفتم نه. شما حتی نمی‌توانید با تمام پیشنهادهایی که برای اقامت و زندگی فرزندم و ... دارید من را وسوسه کنید. من می‌گویم بی‌جهت که اینجا به دنیا نیامده ام. حتما یک رسالتی دارم. الان حس می‌کنم متوجه شده ایم که نباید منتظر باشیم کسی بیاید ما را درست کند. خودمان باید این کار را انجام بدهیم. خودمان باید مدام درباره اینکه مراعات هم را کنیم به نفعمان هست کار کنیم. درباره اینکه این منابع در حال اتمام هستند خودمان باید حفظشان کنیم کار کنیم.»

متن کامل این گفت و گو را بخوانید.

۲۵۸۲۴۵

کد خبر 1323527

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدرضا علیمردانی انیمیشن دیرین دیرین ایالات متحده آمریکا سهمیه بندی بنزین بنزین باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ ایران و آمریکا استیضاح آژانس بین المللی انرژی اتمی رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما ریشه در زمین داریم

  تصویری که از کتاب مقدس ما مسلمانان یعنی قرآن به‌دست می‌آید و می‌خواهد آرامش ابدی را برای ما به تصویر بکشد. بنابراین بدیهی است که در مواجهه با طبیعت، ‌سرسبزی و گیاهان می‌توانیم احساس آرامش داشته باشیم وبا حضور درباغی پردرخت یا دشتی سرسبز، ‌احساس کنیم در بهشت جای داریم اما صرف‌نظر از آرامشی که زندگی مسالمت‌آمیر با طبیعت برای‌مان به ارمغان می‌آورد و می‌تواند به دنیای ما رنگ و بوی بهشتی بدهد،مزایای متعددی است که فضای سبز و درختان برای مابه ارمغان می‌آورند.چرخه تولید اکسیژن و همچنین تعادل دمایی زمین از جمله مزایایی است که پوشش گیاهی زمین برای ما به ارمغان می‌آورد. بگذریم از این‌که خورد و خوراک و نیازهای اولیه ما هم به همین فضای سبز و پوشش گیاهی وابسته است.درواقع ما انرژی مورد نیاز خودمان را از غذاهایی می‌گیریم که به شکل مستقیم و غیر‌مستقیم از زمین تولید می‌شوند. پس می‌توان گفت زمین فقط خانه و مأمن ما نیست،بلکه همه زندگی ما به زمین و محیط‌زیست اطراف‌مان بستگی دارد و وقتی به بهانه پیشرفت‌های علم و تکنولوژی حواس‌مان به آسیبی که به زمین می‌زنیم، نیست، ‌در واقع به ریشه‌های خودمان تیشه می‌زنیم واین میراثی که ازگذشتگان به مارسیده وبه‌عنوان امانتی دردست‌مان است راآلوده و پرچالش می‌کنیم. به این ترتیب بر‌خلاف آنچه گذشتگان ما درحفظ میراث کهن کره زمین و محیط‌زیست کوشیده‌اند تا زمینی پاک را به ما تحویل دهند،ما با بی‌توجهی به قوانین طبیعت باعث شده‌ایم تازمین ومحیط زیست آلوده شده وبا قهر طبیعت مواجه شویم.سیل، ‌رانش زمین یا فرونشست همه وهمه پدیده‌هایی هستند که با دخالت ما آدم‌ها در محیط‌زیست رخ می‌دهند وبه‌گونه‌ای تنبیهی است که طبیعت برای دستکاری‌های ما انسان‌ها در نظر گرفته است. پس بیشتر حواس‌مان به زمین‌مان باشد. 

دیگر خبرها

  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی
  • انواع درد دندان‌ و علل آن | خودمان برای تسکین درد چه کار کنیم؟ | چه زمانی به دندانپزشک مراجعه کنیم؟
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • ما ریشه در زمین داریم
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین