Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@02:11:30 GMT

توقع بجای علی مطهری از صداوسیما

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۸۰۱۵

توقع بجای علی مطهری از صداوسیما

پس از اتمام پخش این ویدئو آقای صفارهرندی گفت این سخنان باید برای مردم ما پخش شود و مردم بدانند که با پیوستن به FATF قرار است تمام تراکنش های مالی ما تقدیم این فرد شود.

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، رها عبداللهی فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در پیام رسان ایتا نوشت:
 در برنامه «عصر» نادر طالب زاده اتفاق جالبی افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مطهری و محمدحسین صفارهرندی مهمان این برنامه بودند و گفتگوهای بسیار خوبی صورت گرفت که پیشنهاد می کنم حتما ببینید.

در بخشی از گفتگو درباره لوایح fatf صحبت شد و مهمانان نظراتشان را گفتند. مطهری موافق الحاق و صفار مخالف بود. طالب زاده بینندگان و مهمانان را به تماشای تصاویری از سخنرانی معاون خزانه داری آمریکا و رئیس فعلی کارگروه fatf دعوت کرد که در یک سخنرانی درباره تحریم ها علیه ایران گزارش می داد و می گفت که چگونه تحریم های نفتی و بانکی را علیه ایران اعمال کرده و موجب توقف بسیاری از بخش های خصوصی و دولتی اقتصادی شده و همچنین برای سرنگونی اقتصاد ایران ابراز امیدواری می کرد.

پس از اتمام پخش این ویدئو آقای صفارهرندی گفت این سخنان باید برای مردم ما پخش شود و مردم بدانند که با پیوستن به FATF قرار است تمام تراکنش های مالی ما تقدیم این فرد شود.

علی مطهری که تابحال سکوت کرده بود، یکباره گفت: واقعا چرا این ها از اخبار صداو سیما پخش نمی شود!؟ چرا به مردم نمی گوییم!؟

دلم برای مطهری سوخت. واقعا چرا اخبار این چیزها را پخش نمی کند؟ این بنده خدا باید امشب در برنامه نادر طالب زاده تازه با این واقعیت ها روبرو شود؟ اگر اخبار این ها را پخش می کرد، نمایندگان مجلس خیلی زودتر از این متوجه می شدند FATF قرار است چه بلایی سر اقتصاد زیر بار تحریم ما بیاورد و اصلا لوایح آن را تصویب نمی کردند. این انصاف است که اخبار صداوسیما نمایندگان مجلس را از این اطلاعات محروم نگه دارد؟ این چه وضعیست واقعا!؟ مسئولین رسیدگی کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی مطهری نادر طالب زاده برنامه عصر صفارهرندی لوایح fatf تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان

مربی تیم‌ملی از نزدیک دربی‌ کوچک تهران را تماشا می‌کند.

طرفداری | حمید مطهری تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان است.

هوادار و پیکان در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند. هوادار نیمه اول را با نتیجه دو بر یک برنده به رختکن رفت.

دربی کوچک تهران یک تماشاگر ویژه دارد و آن هم حمید مطهری مربی تیم‌ملی ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • رای شورای امنیت سازمان ملل تضمینی برای راه حل دو دولتی نیست
  • نظر علی مطهری درباره بهشت زوری
  • انتقاد علی مطهری از رواج کلمات بیگانه در تلویزیون و تابلوهای شهری /دولت اسلامی فقط مسئول معیشت مردم نیست
  • مطهری: دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند
  • جبلی : میدان دادن به مردم برای اظهارنظر درباره موضوعات مختلف در صداوسیما تقویت خواهد شد
  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد