Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سنندج گفت: از همه مردم وفادار و دشمن‌شناس کردستان دعوت می‌شود که فردا صبح در راهپیمایی علیه اغتشاشاگران در سنندج حضور گسترده پیدا کنند. ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج،‌ ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان و تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان اظهار داشت: امیدوارم همواره «عزت، ترقی، وحدت، بیداری و یکدلی» در بین مسلمانان مستدام و «ذلت، خواری، تفرقه، اختلاف و سرگردانی» سهم دشمنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن محکوم کردن اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در پی افزایش قیمت بنزین گفت: مردم کُرد شجاع و همیشه در صحنه کردستان در 40 سال اخیر از نظام و فرامین رهبری پیروی و در همه برهه‌ها در برابر دشمنان ایستادگی و آنان را مأیوس و ناامید کرده‌اند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: اغتشاشات اخیر با طراحی دشمنان و توسط عده‌ای بی‌تجربه و ناآگاه صورت گرفت چراکه آتش‌زدن بانک، آمبولانس و اماکن و اموال عمومی ضرر به بیت‌المال و مال مردم بوده و مردم کردستان این اقدام وحشیانه را محکوم می‌کنند.

وی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه امنیتی بابت تأمین امنیت پایدار قدردانی کرد و افزود: از همه مردم وفادار و دشمن‌شناس کردستان دعوت می‌شود که فردا صبح ساعت 10 صبح در راهپیمایی علیه اغتشاشاگران از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب سنندج حضور گسترده پیدا کنند.

راهپیمایی مردمی لبیک به ندای رهبری در کردستان برگزار می‌شود ‌نماینده کردستان در مجلس خبرگان: ‌تخریب اموال‌ عمومی مورد قبول وجدان بشریت نیست‌ماموستا راستی در گفت‌وگو با تسنیم: آتش‌زدن بیت‌المال کار عده‌ای اشرار، مزدور و جیره‌خوار دشمنان خارجی بود

ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود به همه مسلمانان و نمازگراران توصیه کرد که از «دورغ و خیانت» پرهیز کرده و امانتدار واقعی باشند.

وی با اشاره به فرموده قرآن اظهار کرد: هر کسی که در طول زندگی خود اعمال خیرخواهانه و خداپسندانه انجام داده، به همان میزان پاداش آن را گرفته و انسان‌هایی نیز که در مسیر گناه و کار خلاف گام بردارند، در روز قیامت به سزای اعمال خود می‌رسند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: امیدوارم همه ما مسلمانان در راستای تبعیت از دستورات خداوند، پیامبرگرامی اسلام(ص) و قرآن گام برداشته تا در روز قیامت شرمنده و شرمسار نشویم چراکه همه اعمال و رفتارهایمان مورد بررسی قرار گرفته و ایمانداران وارد بهشت و بی‌ایمانان برای سزای اعمال خود در جهنم می‌مانند.

انتهای پیام/481/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیرانی که هیچگونه برنامه‌ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت‌رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، جلسه شورای اداری شهرستان دلگان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در سالن جلسه فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: علیرغم تلاش دشمنان جهت کمرنگ کردن مساله حضور مردم در پای صندوق های رای اما مردم با حضورشان در انتخابات تمامی نقشه های دشمنان را خنثی و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

رضا شریفی ضمن بیان اینکه برخی از جریانات داخلی همسو با معاندین تلاش های زیادی جهت کمرنگ نشان دادن و در نهایت تحریم انتخابات داشتند اما بی توجهی مردم استان و حضور حداکثری آنها بار دیگر نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.

وی همچنین در ادامه به اهمیت اجرایی کردن مصوبات رهبر انقلاب در سال 1381 پرداخت و افزود: اگر مصوبات مقام معظم رهبری در سال 1381 در استان اجرا می‌شد شاهد رشد و پیشرفت زیادی در این استان بودیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون تمامی تلاش دولت جهت اجرایی مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان است و لذا نیاز است مردم استان هم در خصوص اجرایی نمودن مصوبات رهبر انقلاب نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان داشته باشند.

شریفی همچنین به عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و افزود: عملیات طوفان الاقصی و همچنین عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونسیتی و همدستانش را شکست و دروغ‌های رسانه‌ای اسرائیل و آمریکا را نقش بر آب کرد و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

وی در ادامه به اهمیت تلاش مدیران جهت رفع مشکلات و رضایتمندی مردم پرداخت و بیان کرد: مدیرانی که هیچگونه برنامه‌ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت‌رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی