Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی شطرنج باز ایرانی در مسابقات ایسی اسکایر یک پیروزی و دو شکست کسب کرد.

به گزارش ایسنا، سارا خادم الشریعه بانوی شطرنج باز ایران به مسابقات ایسی اسکایر دعوت شده است. این مسابقات به دلیل سی امین سالگرد باشگاه Selfoss در حال برگزاری است که در این رقابت‌ها ۱۰ شطرنج باز به رقابت می‌پردازند.

سایت برگزاری این مسابقات بیان کرده است که این ۱۰ شطرنج باز قهرمان پیشین جهان در سنین مختلف بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات سه شطرنج باز ایسلندی حضور دارند و ۷ بازیکن دیگر از شش کشور و چهار قاره متفاوت به رقابت خواهند پرداخت.

سارا خادم الشریعه با ریتینگ بین المللی ۲۴۹۱ شرکت کرده است و او با یک برد و دوشکست با یک امتیاز در رده هشتم این رقابت‌ها قرار گرفته است. 

او در دور اول در مقابل حریفی با ریتینگ ۲۵۷۴ شکست خورد و در دور دوم میزبان این رقابت‌ها را شکست داد. هم‌چنین او در دور سوم مقابل حریفی از برزیل با ریتینگ ۲۶۰۶ شکست را پذیرا شد.

کارنامه خادم الشریعه در این رقابت‌ها:

این مسابقات از ۱۸ تا ۲۹ نوامبر در ۹ دور در ایسلند پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سارا خادم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و کویت از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴، در سالن هوامارک بانکوک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۴ بر صفر تیم کشورمان همراه بود.

عبدالرحمان بازیکن تیم کویت در دقایق ابتدایی مسابقه، دروازه تیم خودی را به اشتباه گشود و در ادامه، سالار آقاپور گل دوم را برای ایران به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز سعید احمد عباسی دو بار موفق به گلزنی شد تا پیروزی شاگردان وحید شمسایی را قاطع‌تر کند و با چهار امتیاز، در صدر جدول آقای گلی جام بایستد.

با این نتیجه، تیم ملی کشورمان با ۹ امتیاز و به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. ایران در این دور مقابل تیم دوم گروه C یعنی قرقیزستان صف‌آرایی می‌کند.

دیگر خبرها

  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت