Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در روز‌های اخیر همه خبیثان و شروران عالم برای ایجاد ناامنی و آشوب در داخل کشور تلاش کردند که این بار نیز شکست خوردند. ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش  خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در حاشیه مراسم رژه اقتدار یگان امنیتی صاحب الزمان (عج) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: امیدوارم همه بسیجیان همان طور که در انجام وظایف خود سربلند بوده‌اند از این پس هم در انجام تکالیف خود که از سوی امامین انقلاب اسلامی برای آن‌ها مشخص شده سرافراز و موفق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فدوی:اغتشاشات 48 ساعته جمع شد/ترامپ خباثت‌های خود را عریان نشان می‌دهد

وی با بیان اینکه در روز‌های اخیر همه خبیثان و شروران عالم برای ایجاد ناامنی و آشوب در داخل کشور تلاش کردند، ادامه داد:یکی از تجلی‌های انقلاب اسلامی و برحق بودن آن طی چند روز اخیر رخ داد و همه دنیا  آن را مشاهده کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: این تلاش‌ها از سوی آمریکا و سایر خبیثان عالم طرح ریزی و برخی هم به شکل مذبوحانه با آنها همراهی کردند. در واقع به جای طی روال عادی مانند سایر مردم سراغ روال باطل رفته و ذیل شیطان بزرگ رفتار کردند.

فدوی با تاکید براینکه تلاش‌های مانند این هم پیش از این شکست خورده بود، اضافه کرد: این بار نیز نظیر همان کار‌ها تکرار شد به نحوی که هنگامی که بنده  با برخی از فرماندهان سپاه در سطح کشور تماس گرفتم، صدای محیط که در آن تیراندازی هم شنیده می‌شد. البته نیرو‌های امنیتی همواره پای کار بودند.

وی با اشاره به اینکه آشوب‌های اخیر ظرف 4٨ ساعت جمع شد، تصریح کرد: طی تماس‌هایی که پس از 4٨ ساعت از آغاز آشوب‌ها با شهر‌ها و مناطق ایران داشتیم، متوجه شدیم که تمام این آشوب‌ها به پایان رسیده است. حتی کوچک‌ترین تلاش مذبوحانه‌ای هم نتوانستند انجام دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: این آخرین تلاش‌ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی نبود و این شرارت‌ها و خباثت‌ها وجود خواهد داشت. اما باید این موضوع را بدانند که رزمندگان و دلدادگان انقلاب اسلامی همواره برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی پای کار هستند.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,11/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سردار دریادار پاسدار علی فدوی اخبار نظامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی اخبار نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود

به گزارش قدس خراسان، سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در نشست بررسی ابعاد و پیامدهای وعده صادق در دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

وی ادامه داد: این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که ۲ تا پنج ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

فدوی با اشاره به ابعاد مختلف عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات برای دنیای استکبار وحشتناک بود، زیرا در مقابل ما تنها اسرائیل نیست و این حرکت برای قدرت‌های به اصطلاح اتمی دنیا شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه نیز شکست بزرگی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خباثت‌ها و جنایت‌های مستکبران و رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: آمریکایی‌ها از روز اول فرمانده کار بودند و این فرماندهی را همچنان برعهده دارند.

وی توانمندی‌های سپاه را برای دشمنان ناشناخته دانست و گفت: این توانمندی‌ها به وعده خدا به عنوان خالق وصل است و اگر خداوند طرف کسی باشد، امکان ندارد که طرف مقابل او پیروز شود.

فدوی، افزود: ما باید در هر شرایطی تکلیف خود را انجام دهیم و به نتیجه کاری نداشته باشیم زیرا خداوند ضمانت کرده است که جبهه حق همیشه پیروز خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است، گفت: بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست‌ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می‌یابد تا به ظهور ختم شود.

وی ادامه داد: ستون پنجم دشمن در همه جبهه‌های اقتصادی، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی فعال است و باید با هوشیاری و تدبیر همه مسؤولان اجرایی کشور، کاری کنیم که تصمیمات درست اجرایی شود.

فدوی در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هر جا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ در این آئین که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، رئیس این دانشگاه به نمایندگی از مردم دیار سربداران، نشان عالی سربداران را به پاس دلاورمردی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سردار فدوی اعطا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود