Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعه یاسوج گفت: مسئولان اجرایی کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای موفق طرح سهمیه بندی بنزین بر قیمت کالاها و خدمات نظارت جدی و مستمر داشته باشند. ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز  جمعه این هفته با تقدیر از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز گذشته حمایت از امنیت و اقتدار کشور ، اظهار داشت: این کار بیانگر پایبندی مردم استان به نظام و انقلاب بود و غیرت دینی آنان را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم استان با این کار صف خود را از آشوبگران و اغتشاشگران جدا کردند، عنوان کرد: سهمیه بندی و افزیش قیمت بنزین فرصتی برای موج سواری و سوء استفاده عده‌ای از مخالفان و فریب خوردگان دشمنان نظام و انقلاب شد.

حسینی ابراز کرد: چنانچه قیمت کالاها و خدمات در آینده گران شود این طرح موفق نبوده و باید مسئولان اجرایی و متولیان امر نظارت جدی بر قیمت کالاها و خدمات برای جلوگیری از افزایش قیمت داشته باشند.

دشمن به دنبال سوءاستفاده از تبعات گرانی بنزین بودبسیج مسئولان خوزستان برای مقابله با گرانی کالا و خدمات؛ مجازات قاطع در انتظار گران‌فروشانبسیجِ 500هزار بسیجی برای نظارت بر قیمت‌ها و مقابله با گرانی

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته بسیج گفت: در پنجم آذر 58 و به فرمان امام خمینی(ره) بسیج مستضعفان تشکیل شد، تربیت یافته‌گان بسیج هرچند که بی نام و نشان هستند اما از معروفیت بالایی برخوردار هستند.

حسینی افزود: بسیجیان نیروهای کارآمد کشور در تمامی میادین و عرصه‌ها هستند  و تاکنون در تمامی زمینه‌ها به خوبی درخشیده و موفق بوده است، تا زمانی که تفکر بسیجی بین مردم و مسئولان اجرایی کشور حاکم است دشمنان نمی توانند کوچکترین ضربه‌ای به نظام و انقلاب وارد کنند.

وی با تاکید بر اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج یک نیروی بی نظیر است و در هیچ کشوری جز ایران وجود ندارد، ادامه داد: عمر دشمنان نظام و انقلاب روبه پایان بوده اما در مقابل مت ایران روز به روز در تمامی عرصه‌ها و زمینه‌ها  در حال پیشرفت هستند.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی جانانه ملت ایران در سال اخیر دشمنان نظام و انقلاب را مایوس کرده است.

انتهای پیام/ ع

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار کرد: انسان در قبال اموالی که دارد مسئول است که از راه حلال مال کسب کرده باشد و ورثه من بعد از فوت که قصد استفاده خواهند داشت، و چیزی از حرام برای پس از مرگ نگذارید.

وی افزود: بعد از شما که از این مال استفاده می‌کنند دو دسته هستند: اگر خدای ناکرده حرام باشد یا کسی که به آن می‌رسد و در راه خداوند استفاده می‌کند آنچه خداوند گفته عمل می‌کند و این انسان که استفاده می‌کند سعادتمند می‌شود، یا اینکه تقیدی به اوامر خداوند ندارد و در راه بد استفاده می‌کند و راه‌های حرام دیگری استفاده می‌کند و اگر این شد این انسان شقاوتمند شد نتیجه این مالی است که از راه حرام جمع آوری کردی ایشان هم شقاوتمند شد.

امام جمعه آب‌پخش با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران اضافه کرد: امام خمینی فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی گفت: بعد از ۴۵ سال از انقلاب شاهد این عملیات غرور آفرین و جواب دندان شکن به صهیونیست غاصب بودیم که عده‌ای از پاسداران و مستشاران ما را در سوریه به شهادت رسانده بودند.

رضایی بیان کرد: در تمام نقاط جهان اسلام که جان انسان‌ها به خطر می‌افتند این سپاه است که دفاع می‌کند و شعار ما این است که سپاه پاسداران تشکر، تشکر، ارتشی، سپاهی و بسیجی تشکر، تشکر می‌گوئیم و در محکومیت این صهیونیست کودک کش و حامیان آنها در پایان نماز جمعه راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی در صحرای طبس در سال ۱۳۵۹ خاطرنشان کرد: این شکست برای آنها آنگونه مفتضحانه بود که به این افتضاح خودشان اعتراف کردند.

رضایی افزود: ایمان این مردم راسخ بودند که با امام خمینی پیامنی را در دفاع احکام الهی و آرمان‌های انقلاب بسته بودند و خداوند متعال به کمک این مردم آمد. شکست مفتضحانه آمریکا و یاد امام خمینی و شهدا را گرامی می‌داریم.

امام جمعه آب‌پخش اظهار داشت: به دشمنان اعلام می‌کنیم و بدانید وعده پیروزی حق بر باطل از مبانی دینی و اعتقادی ما است و با آرمان‌های این انقلاب عهده بسته ایم که پای انقلاب و نظام خواهیم ایستاد.

رضایی افزود: به ولی امر مسلمین عرض می‌کنیم گوش به فرمان شما و فرامین حضرتعالی هستیم و در هر نقاط از این دنیا که بحث استکبار است امت ایران گوش به فرمان بوده و اعلام می‌کنیم که ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ایم.

کد خبر 6082430

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • فاصله بین قیمت جهانی و بهای واقعی فولاد تولیدی به جیب دولت می‌رود
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!