Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:59:04 GMT

مسمومیت با منوکسیدکربن جان مرد راینی را گرفت

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۸۱۲۴

مسمومیت با منوکسیدکربن جان مرد راینی را گرفت

سید محمد صابری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱۰ و ۴۲ دقیقه صبح امروز ماموران پایگاه اورژانس راین طی دریافت تماس تلفنی از مسمومیت یک مرد در روستای فتح آباد راین باخبر شدند.

وی اظهار داشت: ماموران اورژانس بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند اما مرد ۳۷ ساله راینی به دلیل تنفس گاز منوکسید کربن جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان با بیان اینکه اعضای خانواده فرد متوفی در منزل حضور نداشته اند ادامه داد: این مرد به دلیل روشن کردن ذغال در حمام دچار مسمومیت و مرگ شده است.

وی تاکید کرد: این دومین جان باخته فصل سرمای سال جاری به دلیل مسمومیت با منوکسید کربن در کرمان است.

نخستین قربانی استشمام منوکسید کربن مردی ۳۳ ساله بود که روز گذشته در روستای آتشیان شهرستان بردسیر از توابع استان کرمان به دلیل نقص لوله بخاری و نشت گاز جان خود را از دست داد. 

برچسب‌ها کرمان ایرنا مسمومیت با منوکسیدکربن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا مسمومیت با منوکسیدکربن کرمان ایرنا مسمومیت با منوکسیدکربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان صنعتی در مازندران گفت : دستگاه دی اکسید کربن ساز ، از دود خروجی بویلر های حرارتی برای تولید و تزریق گاز دی اکسید کربن به گلخانه ها استفاده می کند.


حسین زاده افزود :هر سه نوع دستگاههای دی اکسید کربن سازبومی سازی شده این واحد صنعتی ، برای گلخانه ای صنعتی ،نیمه صنعتی و نیز گلخانه هایی در مقیاس کوچک قابل استفاده است.

مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت صنعتی دانش بنیان دابو صنعت ، با اشاره به اینکه استفاده از این دستگاه تولید محصولات گلخانه ای به ویژه سبزی و صیفی را تا 40 درصد افزایش می دهد ،قیمت تمام شده محصول بومی سازی شده را نیز 50 درصد ارزانتر از نمونه های مشابه خارجی عنوان کرد.

ازدستگاههای دی اکسید کربن ساز در گلخانه ها برای افزایش فتوسنتز به منظور تقویت ریشه زایی ،جوانه زنی ،گلدهی ومیوه دهی گیاهان استفاده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • انتشاردهندگان ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • اسناد راهبردی انرژی و منابع معدنی ۲۰۵۰ روسیه تدوین شد/ جهش به خالص کربن صفر