Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:43:50 GMT

نجات ۱۰ نفر گرفتار در سیل در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۸۱۶۹

نجات ۱۰ نفر گرفتار در سیل در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر 10 نفر گرفتار در سیل نجات یافته‌اند.

محمد رحیم شهریاری، در جمع خبرنگاران با اشاره حوادث، بیان کرد: طی ۲۴ ساعت نیروهای هلال احمر به شش مورد حادثه اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک مورد سیل و آبگرفتگی و پنج مورد جاده‌ای بوده است، گفت: نیروهای هلال احمر در حوادث جاده‌ای به 13 حادثه دیده امدادرسانی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، شهریاری بیان کرد: طی صبح روز گذشته به دنبال گرفتارشدن در سیل سه دستگاه خودرو در جاده فرعی معدن کیلومتر 60 محور دیهوک- راور تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر ادامه بارندگی‌ها در استان بیان کرد: در این راستا 178 نفر در قالب 33 تیم در سطح استان برای امدارسانی به حوادث احتمالی آماده باش هستند.

شهریاری ادامه داد: 38 نیروی عملیاتی در قالب 10 تیم سیلاب در شهرستان‌های بیرجند، بشرویه، سرایان، درمیان، طبس و خوسف به صورت آنکال آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی با اشاره به ریزش باران در سطح محورهای مواصلاتی و لغزندگی جاده‌ها اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه های پلیس، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین از شهروندان خواستاریم در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با شماره 112 تماس گرفته و یا به نزدیک ترین پست امدادی هلال احمر مراجعه کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، محمدعلی کاووسی گفت: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان‌ و بلوچستان دچار سیلاب شد. 

وی افزود: هلال احمر خراسان جنوبی در راستای همدلی و کمک به هموطنان در استان سیستان‌ و بلوچستان، آماده خدمت است. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بدین منظور ۲ هزار و ۲۵۳ تخته پتو از خراسان جنوبی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان بارگیری و ارسال شد. 

کاووسی آمادگی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی را برای کمک به همنوعان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند