Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:14:21 GMT

انتقاد سرمربی PSG از نیمار به خاطر جام دیویس

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۸۱۸۳

انتقاد سرمربی PSG از نیمار به خاطر جام دیویس

سفر نیمار به شهر مادرید برای تماشای رقابتهای تنیس جام دیویس به بهانه دیگری برای اختلاف او با سرمربی پاری سن ژرمن، توماس توخل تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، درگیری‌های نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن با سرمربی این تیم، توماس توخل سابقه طولانی‌ای دارد. درگیری‌هایی که بارها به دلایل انضباطی اتفاق افتاده و باعث شده توخل گاهی در لفافه و گاهی در علنی از ستاره برزیلی انتقاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جدیدترین انتقاد خبرساز توخل از نیمار به علت سفر ستاره برزیلی به شهر مادرید برای تماشای رقابتهای تنیس جام دیویس اسپانیا بوده است. توخل، سرمربی PSG در این باره به خبرنگاران گفت:" سفر نیمار به مادرید به خاطر جام دیویس؟ من از این کار او خوشم آمد؟ نه، به هیچ وجه".

 

نیمار دیروز پنج‌شنبه به ماردید سفر کرد تا یکی از بازی‌های جام دیویس را تماشا کند. توخل در ادامه گفت:" اینکه من به عنوان مربی از پرواز نیمار به مادرید راضی نباشم روشن است. ولی آیا الان وقت آن است که نیمار تیم را ترک کند؟". اشاره توخل به بازی پاری سن ژرمن و لیل در لوشامپیونا است که نیمار در آستانه آن کمپ تمرینی PSG را ترک کرده و راهی مادرید شده است.

 

 

پاری سن ژرمن نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست

سرمربی آبی اناری ها از عملکرد تیمش در دیدار برابر کادیز راضی است. او از دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یک جنگ ترسناک و بزرگ یاد کرد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در هفته سی و یکم رقابت های لالیگا به مصاف کادیز رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

به نقل از اسپورت، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: برای مائوریسیو پلگرینو سرمربی کادیز در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم. کادیز اگر در ادامه لیگ اینگونه بازی کند قطعا سقوط نخواهد کرد. بازی بسیار سختی برای ما بود. در این بازی اذیت شدیم و این پیروزی به‌راحتی به دست نیامد.

سرمربی آبی اناری ها در ادامه صحبت هایش گفت: می خواستیم همچنان رئال مادرید صدرنشین را تحت فشار قرار دهیم و اینگونه هم شد. اختلاف با صدرنشین حفظ شد. تا پایان لیگ به تلاش ادامه خواهیم داد.  بازیکنان بارسلونا در این بازی نمایش خوبی داشتند و حتی آنهایی که مدتها بود از ترکیب دور بودند شب خوبی را تجربه کردند.

او درباره گلزنی ژوآئو فلیکس در این بازی گفت: فلیکس بازیکنی بسیار باکیفیت است که توانایی فنی بالایی دارد. او از مهارتش به‌خوبی استفاده می کند و توانست یک گل زیبا به ثمر برساند.

سرمربی آبی اناری ها درباره تقابل با پاری سن ژرمن در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: یک جنگ بزرگ و ترسناک با پاری سن ژرمن باقی مانده است که باید به‌ خوبی خود را آماده آن کرد. امیدوارم که در این بازی هواداران ورزشگاه را پر کنند؛ چرا که به حمایت آنها نیاز داریم.

بارسلونا در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن که در پارک دو پرنس برگزار شد توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)‏
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • انتقاد رسانه‌های فرانسوی از جانلوییجی دوناروما: روی تمام گل‌های بارسلونا مقصر بودی!
  • ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست