Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-29@06:37:24 GMT

تبدیل فایل PDF به Word

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۸۲۰۲

همانطور که از فرمت‌های مختلف فایل‌های مربوطه آگاهی و اطلاع دارید، فایل‌هایی که با فرمت PDF ساخته و ذخیره سازی شده‌اند، به قابلیت ویرایش، حذف و دسترسی به محتوای آن‌ها مجهز نیستند که این امر برای بسیاری از کاربرانی که با محتوای آن کار داشته و می‌خواهند به ویرایش آن بپردازند، بسیار سخت، دشوار و آزاردهنده خواهد بود و ادامه کار را برای آن‌ها ناممکن می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین لازم است که در بسیاری از مواقع، این فایل‌ها را با استفاده از ترفند، وب سایت و نرم افزارهای مختلفی تبدیل کرده و به کارهای موردنظر خود بپردازند.

بر اساس وب سایت کامپیوتر ورد، یکی از ساده‌ترین راه‌های تبدیل فایل‌های پی دی اف به ورد، مراجعه به هزاران وب سایتی است که با یک جست جوی ساده در گوگل بالا آمده و نمایش داده می‌شوند.

این وب سایت‌ها به صورت آنلاین فایل موردنظر کاربران را دریافت کرده و کمتر از چند لحظه آن را تبدیل به فایلی با فرمت ورود خواهند کرد. از بهترین وب سایت‌های فعال در این حوزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

www.pdfonline.com

https://smallpdf.com

https://pdf2doc.com

لازم به ذکر است که این وب سایت‌ها به صورت کاملاً رایگان و آنلاین این کار را برای کاربران انجام می‌دهند و کافی است فایل پی دی اف موردنظر خود را در آنها آپلود کنید تا یک نسخه با فرمت مایکروسافت ورد را از آن تحویل بگیرید.

یکی دیگر از این راه‌ها، سرویس تبدیل کننده pdf2doc است که از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و به کاربران خدمات مربوطه را ارائه می‌دهد.

سومین راهی که برای تبدیل فرمت پی دی اف به ورد وجود دارد، از طریق خود مرورگر گوگل کروم و مایکروسافت اج است. برای بهره مندی از این روش، کافیست روی فایل پی دی اف مربوطه راست کلیک کرده و در قسمت Open with ، یکی از برنامه‌های نام برده شده در فهرست قابل مشاهده را انتخاب کنید. با باز شدن فایل پی دی اف در مرورگر شما، این امکان را خواهید داشت تا متن موجود در آن را در ورد کپی و سپس الحاق کنید.

از دیگر راه‌هایی که کمتر مورد استقبال کاربران واقع شده است، می‌توان به برنامه و نرم افزارهای مختلفی همچون PdfGrabber اشاره کرد که مختص کاربران سیستم عامل ویندوز بوده و به کاربران اجازه می‌دهد تبدیل فرمت‌های مختلف فایل‌های موردنظر خود را از این طریق انجام دهند. البته کاربران سیستم عامل مک نیز قادر خواهند بود از طریق برنامه PDF Converter Pro فرمت‌های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنند.

و در آخر ساده‌ترین راهی که پیش روی کاربران وجود دارد، استفاده از خود برنامه مایکروسافت ورد است که برای این کار کافیست بر روی فایل پی دی اف مورد نظر کلیک راست کرده و در بخش Open with برنامه مایکروسافت ورد را انتخاب کرده تا فایل پی دی اف آن در محیط و فرمت ورد باز شود. در این صورت شما قادر خواهید بود به ویرایش متن و محتوای آن پرداخته و سپس ار قسمت ذخیره سازی Save As آن را تحت فرمت DOC ذخیره کنید

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GI1 برچسب ها: Word ، PDF ، کامپیوتر

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کامپیوتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رنگ سبز جدیدی که دیزنی خلق کرد!

لوگو جدید سرویس دیزنی پلاس دارای رنگ سبز ویژه‌ای به نام Aurora است که نمونه‌ی آن را جای دیگری پیدا نمی‌کنید.

به گزارش خبرآنلاین؛ دیزنی از مدتی قبل اعلام کرده بود که تغییراتی در لوگو دیزنی پلاس اعمال می‌کند و در همین راستا کاربران اخیراً متوجه شده بودند که سرویس استریم مورد بحث لوگو جدیدی دارد. لوگو جدید دیزنی پلاس که روی رنگ سبز تأکید می‌کند، جایگزین لوگو نمادین متمرکز بر رنگ آبی شده است.

دیزنی برای لوگو جدید دیزنی پلاس رنگی منحصربه‌فرد به نام Aurora (شفق قطبی) تولید کرده است که ترکیبی از رنگ آبی دیزنی و رنگ سبز هولو محسوب می‌شود (هولو امروز با دیزنی پلاس ادغام شد).

تغییرات لوگو دیزنی پلاس در روز‌های اخیر بسیار بحث‌برانگیز شده بود. عده‌ای از کاربران معتقد بودند که لوگو تغییر نکرده و نمایشگر دستگاه آن‌ها خراب شده است. عده‌ای دیگر اعتراض خود را نسبت به تصمیم دیزنی اعلام کردند و گروهی از کاربران گفتند که از اصلاح لوگو دیزنی پلاس استقبال می‌کنند.

نسخه متحرک لوگو جدید ۲۰۲۴ دیزنی پلاس

پس‌زمینه‌ی تاریک لوگو قبلی جای خودش را به پس‌زمینه‌ای نسبتاً پرنور داده که در نگاه اول ممکن است به مذاق هر کسی خوش نیاید، اما قطعاً جذابیت‌های خودش را دارد.

تغییر رنگ لوگو دیزنی پلاس شاید کاربران قدیمی دیزنی را ناراحت کند، اما از دیدگاه برندینگ، تغییری مثبت محسوب می‌شود. بسیاری از اپلیکیشن‌های موجود در تلویزیون دارای لوگو آبی و مشکی هستند و دیزنی پلاس حالا در بین آن‌ها متمایز به نظر می‌رسد.

ظاهراً تغییرات صرفاً روی لوگو دیزنی پلاس اعمال شده‌اند و محیط داخلی این اپلیکیشن همچنان تم آبی و خاکستری خود را حفظ کرده است.

دیگر خبرها

  • آموزش: کاربردی‌ترین ترفندهای واتس‌اپ
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • دعای ابوحمزه ثمالی صوتی + متن ، ترجمه و دانلود فایل pdf برای موبایل
  • دعای جوشن کبیر صوتی + متن عربی، ترجمه و دانلود فایل pdf
  • (عکس) رنگ سبز جدیدی که دیزنی خلق کرد!
  • در مجارستان چه خبر است؟
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور
  • این قسمت از ویندوز ۳۰ سال بدون تغییر مانده
  • استفاده رایگان از تلگرام پولی به کابوس تبدیل شد