Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:03:07 GMT

مردم خراسان شمالی اعتراض را از آشوب جدا می دانند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۸۲۱۳

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: مردم خراسان شمالی در حوادث چند روز اخیر نشان دادند که اعتراض را از آشوب جدا می دانند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به اغتشاشات به وجود آمده در چند روز اخیر در کشور افزود: خراسان شمالی یکی از امن ترین استان های کشور بوده که در آن هیچ گونه آشوبی رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این چند روز مردم خراسان شمالی بلوغ سیاسی و بصیرتی خود را به خوبی نشان دادند و مدیران باید قدردان این مردم باشند.

یعقوبی تاکید کرد: مشکلات و سختی داریم اما نباید این بهانه ای شود که نظام خود را به دردسر بیندازیم.

وی با اشاره به اینکه در هفته جاری اوباش یکی دو روز با بهانه بالارفتن قیمت بنزین میدان داری کردند، اظهارکرد: نظام به طور کامل بر شرایط مسلط بود اما درصدد بود تا اوباش و اغتشاش گران را شناسایی کند، بنابراین اغتشاش گران و دشمنان آن را به حساب پیروزی نگذارند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: البته در سهمیه بندی و قیمت گذاری بنزین کوتاهی هایی نیز وجود داشت، به عنوان مثال در دولت قبلی موضوع سهمیه بندی بنزین مطرح و مجلس نیز مصوب کرد و طرح تا حدودی پیش رفت اما ادامه اجرای این طرح در این دولت متوقف شد.

یعقوبی خاطرنشان کرد: اگر قیمت بنزین به تدریج و اندک اندک بالا می رفت، مردم حرفی نداشتند، و دولت می توانست در این ارتباط به شکل دیگری عمل کند و کمی مقدمه سازی کند.

وی در ادامه خطاب به دستگاه های نظارتی تاکید کرد: بازرسان نظارت های خود را بر بازار ادامه دهند، نه اینکه آشوب ها خوابید آن ها نیز نظارت ها را رها کنند.

امام جمعه بجنورد در ادامه به هفته بسیج نیز اشاره کرد و گفت: بسیج پدیده مبارک امام خمینی (ره) است و امام با این طرح انقلاب اسلامی را در مقابل تهدیدهای دشمنان بیمه کرد.

وی افزود: امروز بسیج از مرز و بوم عبور پیدا کرده و حشدالشعبی عراق کپی برداری از بسیج بوده است.

یعقوبی ادامه داد: روحیه بسیجی بود که توانست لبنان را سرافراز کند، سوریه را نجات دهد و در واقع بسیج، تشکیلات تشریفاتی نیست بلکه تشکیلات کم هزینه ای است که در روز مبادا امنیت را فراهم می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است