Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:33:07 GMT

مسئولان مشکلات مردم را حل کنند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۸۲۳۶

مسئولان مشکلات مردم را حل کنند

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان به دنبال خدشه دار کردن امنیت کشور هستند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه دشمنان می خواهند امنیت کشور را خدشه دار کنند، افزود: باید در مقابل دشمنان خود را در هر زمینه آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه ارومیه با بیان اینکه وظیفه مسئولان حل مشکلات مردم است، تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید مشکلات مردم را شناسایی کرده و تدبیر لازم را در راستای کاهش مشکلات اتخاذ کنند.

وی بااشاره به اغتشاشات اخیر که توسط دشمنان نظام برنامه ریزی شده بود، با تاکید براینکه مسیر مردم انقلابی از اشرار جداست، خاطر نشان کرد: تخریب اموال عمومی و متضرر کردن مردم کار عده ای اشرار هدایت شده بود و مردم انقلابی و حزب الله نباید اجازه دهند اشرار امنیت کشور را برهم زنند.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: مردم نارضایتی خود را قانونمند اعلام کنند چرا که برهمه فرض است از قانون تبعیت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکیدکرد: برهمه مردم ارومیه واجب است فردا (شنبه) در حمایت از اقتدار و امنیت کشور در راهپیمایی شرکت کنند و انزجار خود را از دشمنان و آشوب گران اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل ۵ آذر را روز بسیج مستضعفین نام گذاری کرده است، گفت: این شجره طیبه طی ۴۰ سال در ایران و کشورهای مختلف پر ثمر بوده و اقدامات موثری انجام داده است.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه خداوند درآیات مختلف قرآن تاکید کرده که انسان در روز قیامت و محشر به تنهایی برای حسابرسی اعمال حاضر می شود، اظهار کرد: تنها ایمان و عمل صالح انسان تنها در روز قیامت به درد او خواهد خورد و پول و مقام دنیوی هیچ فایده ای برای انسان نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا،راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور در ارومیه فردا ساعت ۱۰ از تقاطع خیابان عطایی و امام به سمت میدان انقلاب آغاز می شود.


انتهای پیام


منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اغتشاشات امنيت اقتدار نظام سازمان بسيج مستضعفين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات جبران ناپذیرعملیات وعده صادق برای رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه‌ای نماز جمعه این شهر در مصلی امام خمینی (ره) گفت: بنا بره فرمورده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خسارات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌ناپذیر است، به طورقطع عملیات وعده صادق نیز خسارات جبران ناپذیری برای رژیم غاصب صهیونیستی به همراه داشته است.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: امروز جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه موجب شده است برخی ملت‌های جهان حتی آمریکا علیه جنایات رژیم غاصب فریاد بکشند.
امام جمعه اصفهان با اشاره به هدف قرار دادن ریزپرنده‌های دشمن از طریق پدافند هوایی گفت: دشمن نتوانست غلطی انجام دهد و پرواز‌ها نیز در کمال آرامش از صبح امروز در حال انجام است.
آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد افزود: امام خمینی (ره) در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ ارتش را تثبیت کردند، در آن هنگام دشمنان و برخی افراد در داخل که نادان بودند مبحث انحلال ارتش را مطرح می‌کردند، اما امام خمینی (ره) بر خلاف همه این نظر‌ها فرمودند در این روز ارتشیان با تمامی تجهیزات خود در خیابان‌ها رژه بروند و مردم نیز از آنها استقبال کنند و ارتش اسلامی نام‌گذاری کردند.
خطیب جمعه اصفهان باگرامیداشت دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی (ره) گفت:نقش سپاه در دفاع مقدس همواره موجب ترس دشمنان ایران بوده است.
آیت الله طباطبایی‌نژاد تاکید کرد: بعد از هشت سال دفاع مقدس ارتش و سپاه پاسداران خدمات فراوانی را از جمله دستیابی به تجهیزات مدرن دفاعی داشتند، عملیات وعده صادق بسیار پیچیده و در نوع خود بی‌نظیر بود، بسیاری از موشک‌های ایرانی علی‌رغم ادعا‌های دشمنان به هدف برخورد کرده است، دشمنی که ادعای گنبد آهنین داشت در ابتدا با عملیات طوفان الاقصی و در ادامه عملیات وعده صادق بهم ریخت.

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها
  • عملیات وعده صادق از برکات وجود ارتش و سپاه مقتدر است
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • خسارات جبران ناپذیرعملیات وعده صادق برای رژیم صهیونیستی
  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • وعده صادق، جوابی دندان شکن به رژیم صهیونیستی
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم