Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@09:12:14 GMT

آخرین وضعیت سیلاب در روستا‌های بابلسر و سیمرغ

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۸۲۹۵

آخرین وضعیت سیلاب در روستا‌های بابلسر و سیمرغ

روستا‌های درگیر سیلاب با تلاش نیرو‌های امدادی و جاده‌ای در وضعیت مناسبی به سر می‌برند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سطح آبگرفتگی در معابر و روستا‌های منطقه بهنمیر پایین آمده و نیرو‌های امدادی و جاده‌ای در تلاش برای انحراف مسیر آبگرفتگی به حاشیه رودخانه و جلوگیری از احتمال وقوع آبگرفتگی در روستا‌های پایین دست هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شدت باران شب گذشته به چند واحد مسکونی در روستا‌های پارومحله، سنگلای، گالش محله، منگلاب، سرخ دشت، عرب خیل و شهر بهنمیر خسارتی وارد کرد.

نیرو‌های امدادی، بسیجی و جاده‌ای، برای جلوگیری از انسداد دهانه پل و ورود آب به این مناطق، در حال تخلیه ضایعات ناشی از ریشه درختان و نی‌ها ازرودخانه هستند.

نیروهای بسیجی در قالب نیروهای جهادی و امدادی از همان ساعات اولیه با حضور در منطقه بهنمیر برای رفع نیازهای اولیه مردم تلاش می‌کنند.

جاده کیاکلا به بهنمیر که به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی بسته شده بود، بازگشایی شد.

میزان آبگرفتگی در جاده کیاکلا به بهنمیر از ۴۰ سانتی متر به ۱۰ سانتی متر رسیده بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای

ایسنا/خراسان جنوبی معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: تا هفتم فروردین‌ماه 40 حادثه در طول اجرای بیست‌وچهارمین طرح خدمات بشردوستانه نوروزی هلال‌احمر در سطح استان پوشش داده شده است.

محمود اکبری اظهار داشت: در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان جنوبی تعداد 107 تیم عملیاتی امداد و نجات با فعالیت ۷۶۹ نیرو به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط‌عمومی هلال احمر استان، وی با اشاره به تجهیزات ناوگان امدادی در این طرح، بیان داشت:۳۰ دستگاه آمبولانس، ۲۷ خودرو نجات، دو خودروی کمکدار سبک، دو دستگاه سواری و یک دستگاه موتور سیکلت در این مدت در خدمت تیم‌های عملیاتی بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اقدامات تیم‌های امدادونجات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳، گفت: در این مدت 40 حادثه پوشش امدادی داده شده که شامل ۳۲ حادثه جاده‌ای، دو حادثه شهری، سه مورد مراجعه حضوری، یک حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد سیل و آبگرفتگی و یک حادثه کوهستان بوده است.

اکبری تصریح کرد: از تعداد ۴۰ مورد حادثه، چهار مورد به صورت حضوری، ۱۰ مورد به صورت تلفنی، شش مورد به صورت بی‌سیمی و ۲۰ مورد از طریق سامانه ۱۱۲ به هلال‌احمر اعلام شده است.

وی ادامه داد: در طرح ملی نوروزی به ۱۳۴ حادثه‌دیده امدادرسانی شده که ۱۲۶ مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای است.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی امدادرسانی به ۹۱ مصدوم، رهاسازی ۱۰ نفر و اسکان هفت نفر در جمعیت را از دیگر اقدامات این جمعیت تا هفتم فروردین اعلام کرد.

اکبری اذعان داشت: از تعداد ۳۲ حادثه جاده‌ای، ۱۸ مورد واژگونی، ۱۰ مورد تصادف و چهار مورد انحراف و برخورد با مانع بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه تعداد حوادث ترافیکی در جاده‌های استان ۵۵ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیلاب ۱۳۳ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال خسارت به آزادشهر وارد کرد
  • گلایه اهالی روستای دارشیرخان از وضعیت نامناسب جاده + فیلم
  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب ها
  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب‌ها
  • حفر کانال بزرگ ۴۳۵ متری برای دفع آبگرفتگی در منطقه اکباتان اهواز
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • تصویب ۲ مصوبه برای مقابله با تخریب سیل در «رضوان کالپوش»
  • تلاش برای ایجاد فرهنگ خود امدادی ۷۶۰۰ مسافر نوروزی در یزد
  • تصویب قوانین بازدارنده برای کاهش حوادث جاده‌ای