Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@06:06:23 GMT

اغتشاشات ظرف 48 ساعت جمع شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۸۳۱۹

اغتشاشات ظرف 48 ساعت جمع شد

خبرگزاری آریا- جانشین فرمانده سپاه: اغتشاشات چند روز گذشته در 28 استان حداکثر در 48 ساعت جمع شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، دریادار پاسدار علی فدوی صبح امروز در بازدید از گردان‌های نمونه یگان حضرت صاحب الزمان (عج) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: همه دلدادگان انقلاب اسلامی که نیاز به پاسداری از انقلاب داشته باشند همواره در میدان عمل حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: دعوای بین حق و باطل از ابتدای خلقت وجود داشته است و پایانی نیز ندارد و تا زمانی که حضرت حجت (عج) براساس وعده خدا ظهور کند در آن صورت پیروزی قطعی جبهه حق علیه باطل حاصل می‌شود.
دریادار فدوی با اشاره به اغتشاشات بوجود آمده پس از افزایش قیمت بنزین، افزود: در 28 استان و بیش از 100 شهر و محل شاهد تجمعات بودیم که موفق شدیم ظرف 48 ساعت آن را جمع و جور کنیم.
وی با اشاره به وضع روز‌های درگیری‌ها و اغتشاشات چند روز گذشته، گفت: بدون شک امریکای خبیث و کشور‌های خبیث کوچک‌تر که با تمام قوا از این اغتشاشات حمایت می‌کردند در عجب هستند که ما چگونه توانستیم در 48 ساعت آن را کنترل و به پایان برسانیم.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه از خباثت امریکا و حامیانشان در قبال مردم انقلابی ایران و توطئه هایشان خبر داشتیم، اضافه کرد: چطور در فرانسه بیش از 11 ماه درگیری ادامه دارد، اما یک سلاح در آن درگیری‌ها و تظاهرات مشاهده نشده، اما در اغتشاشات اخیر وقتی صدای تیراندازی‌ها را می‌شنیدیم مانند این بود که در عملیات نظامی و دوران جنگ قرار داریم.
دریادار فدوی با بی ثمر دانستن تلاش‌های دشمنان ضد انقلاب اسلامی تاکید کرد: دشمنان بدانند اسلام از انقلاب اسلامی پشتیبانی و حمایت می‌کند و پیروزی از آن ملت ایران است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اغتشاشات جمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فقط ۷۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که به فرمان امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی برگرفته از جنس مردم تاسیس شد.


سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه پاسداران باید برای بحران‌هایی که برای کشور و مردم به وجود می‌آید، همیشه مهیا و آماده باشد.


پاسداران خدمت به خلق خدا را سرلوحه کار‌های خود قرار داده اند، از جبهه‌های جنگ و نبرد حق علیه باطل تا جبهه‌های سازندگی.


حجت الاسلام رستگار، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان می‌گوید: سپاه پاسداران الگوی ولایتمداری، سربازی و خدمتگزاری برای مردم و جامعه اسلامی و انقلابی است.


گروه‌های جهادی دست در دست هم پای کار محرومیت زدایی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب استان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • عکس/ سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • اگر سپاه نبود