Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین افزود:اعتراض مسالمت‌آمیز به تصمیم‌های حکومت مشکلی ندارد اما آنکه اموال مردم را به آتش کشیده و فتنه برمی‌انگیزد و کشور را دچار آشوب می‌کند باید منتظر سخت‌ترین مجازات‌ها هم باشد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه در حوادث اخیر مردم ایران همچون همیشه اهداف و منافع فتنه‌گران را خوب شناخته و با هوشمندی و درایت،  راهشان را از آنها جدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه قزوین ادامه داد: در همین راستا از همه مردم به ویژه بسیجیان، نیروی انتظامی مقتدر،  پاسداران و سایر عوامل برای مقاومت و مقابله با فتنه‌انگیزان تقدیر می‌شود.
وی با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس بسیج در سال ۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) گفت: امام در حقیقت خودشان بسیجی بزرگی بودند که با فرمان تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی نیروهای شجاعی را برای کشور تدارک دیدند.
آیت الله عابدینی اظهار داشت: مدرک بسیج از بسیاری مدارک دیگر ارزش بالاتری دارد و بسیجی بودن فقط یک اسم نیست بلکه نیاز به ویژگی‌های دیگری دارد.
وی گفت:صداقت و راستی، صفای اخوت دینی، شجاعت و ایستادگی، فداکاری و از خودگذشتگی، احساس عزت در برابر مستکبران، استقامت در راه حق، خشم و نفرت نداشتن و امید به پیروزی از ویژگی‌های بسیجی است.
امام جمعه قزوین افزود: بسیجیان ما با شجاعت در مقابل همه دشمنان از شاه منحوس گرفته تا داعش و استکبار جهانی و اسرائیل با شجاعت ایستادگی کرده و همیشه به پیروزی خود امیدوار بودند.
وی با بیان اینکه راه دشمن‌شناسی را قرآن کریم به خوبی به ما نشان داده است، افزود: دشمنان شب و روز در حال نقشه کشیدن برای نابودی مومنان و مسلمانان‌ هستند و در این راه خسته هم نمی‌شوند.
امام جمعه قزوین افزود:اعتماد به دشمن ساده‌اندیشی و نتیجه آن خسران و زیان است که ما بارها آن را تجربه کرده‌ایم.
آیت الله عابدینی افزود: آن دشمنانی که به کتاب خود اعتقاد ندارند و آن را تحریف می‌کنند چطور می‌توانند به عهد و پیمان خود با ما پایبند باشند و همین یک راه درست برای شناخت دشمن است که همه باید به آن مجهز باشیم.

برچسب‌ها امام جمعه قزوین استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین آشوب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه قزوین استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین آشوب امام جمعه قزوین استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین آشوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در ملکان

 امام جمعه ملکان در یادواره شهدا گفت: شهدا مایه افتخار هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارز آنان بود.

حجت الاسلام حافظ زمانی هدف شهدا را پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران دانست و افزود: رمز ماندگاری آنها اخلاص در عمل و تداوم خون سرخ عاشورا است.

 وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام راحل است.

امام جمعه ملکان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت موجود کشور مرهون خون این شهداست یادآوری کرد: شهدای مدافع حرم امتیاز‌هایی دارند که یکی از این امتیاز‌ها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت (ع) و شهادت در این راه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • عملیات «وعده صادق» حیثیتی برای رژیم صهیونیستی باقی نگذاشت
  • انصارالله یمن بر مجازات تل‌آویو تاکید کرد
  • انصارالله یمن بر مجازات تل آویو تاکید کرد
  • عملیات قاطع ایران کاخ مستکبران را به لرزه در آورد + تصاویر
  • طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی در دستور کار
  • تجمع خودجوش مقابل دانشگاه تهران در حمایت از مجازات دشمن صهیونیست