Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نماینده آیت‌الله سیستانی بر لزوم تسریع در اجرای قانون انتخابات و قانون کمیساریای عالی انتخابات تاکید و اعلام کرد که این کار زمینه را برای عبور از بحران فراهم می‌کند.

 نماینده آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان امروز جمعه بر لزوم تسریع در اجرای قانون انتخابات و قانون کمیساریای عالی انتخابات تاکید و اعلام کرد که این کار زمینه را برای عبور از بحران فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان همچنین بر لزم پاسخگویی سیاستمداران عراق به خواسته‌های مردم این کشور تاکید و اعلام کردند باید وجهه مسالمت آمیز اعتراضات عراق حفظ و حرمت خون کشته های اعتراضات حفظ شود.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GIA برچسب ها: انتخابات ، عراق ، آیت الله سیستانی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: انتخابات عراق آیت الله سیستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود

ایوب ترک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی شهری و رفع مشکلات و نیازهای شهروندان طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است.

وی تسریع در تکمیل پروژه‌ها را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در همین راستا با استفاده و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، برای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: مدیریت شهری در سال جاری به طور جد امورات خدمات شهری، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و از همه مهم‌تر زیبا سازی و توسعه مبلمان شهری را به عنوان اولویت‌های اول خود قرار داده است.

ترک‌زاده بیان کرد: نظارت کافی بر اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد تا هم شاهد کیفیت بالای اجرای پروژه‌ها باشیم و هم سرعت بالاتری را در اجرای آن داشته باشیم.

کد خبر 6081887

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • شیخ نعیم قاسم: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • تاکید بازرس کل لرستان بر تسریع در روند احداث پل «شوراب»