Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از گردان‌های نمونه یگان امنیتی حضرت صاحب‌الزمان (عج) سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از موضوعاتی که نشان‌دهنده بر حق بودن انقلاب اسلامی است در چند روز اخیر نشان داده شد چرا که همه خبیث‌ها و اشرار عالم جمع شده بودند تا جمهوری اسلامی را به هم بریزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس وی افزود: سردمدار جنایتکاران عالم یعنی آمریکا و همراهان آنها به همراه برخی افراد در داخل کشور در اغتشاشات اخیر تلاش کردند کشور ما را به هم بریزند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در بسیاری از موارد وقتی گزارشاتی را از اغتشاشات در برخی مناطق می‌خواندم و یا می‌شنیدم با شلیک‌های متعدد به سمت نیروهای بسیجی، امنیتی و انتظامی مواجه می‌شدم در حالی که دلدادگان انقلاب اسلامی پای کار ماندند و نشان دادند که قوت انقلاب اسلامی و توانمندی آن چقدر است.

سردار فدوی با بیان اینکه توانستیم اغتشاشات اخیر را ظرف 48 ساعت جمع و جور کنیم‌، گفت: تماس‌های صوتی و تصویری زیادی را با مسؤولین سپاه در استان‌های مختلف بعد از پایان اغتشاشات (در 48 ساعت ابتدایی) برقرار کردیم و آنها اعلام کردند که هیچ تلاش مضبوحانه دیگری وجود ندارد. این در حالی است که اغتشاشات و شرارت‌ها آخری نبوده و حتماً هم در آینده وجود خواهد داشت اما باید همه رزمندگان انقلاب اسلامی و بسیجیان پای کار انقلاب باقی بمانند.

وی بیان داشت: ما نمی‌خواهیم که خبیث‌های عالم ضرر و زیانی را به مردم و کشورمان وارد کنند اما اگر باز هم برای مقابله با انقلاب اسلامی پای کار بیایند اقداماتی را که علیه آنان در طول 40 سال انجام داده‌ایم تکرار خواهیم کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: اعتراضات مردمی حتماً طبیعی است، چرا که یک حرکتی انجام شده که همه مردم تحت تأثیر قرار گرفتند اما وجه اول آن این است که به ضررشان بوده و وقتی بنزین را لیتری هزار تومان خریداری می‌کردند بعد از سهمیه‌بندی جدید باید بر اساس سهمیه خود لیتری 1500 تومان خریداری کنند اما بنزین آزاد را هم باید 3000 هزار تومان خریداری کنند و مردم باید سه برابر بیشتر پول بدهند. این در حالی است که در قرآن آمده است که نباید به سمت پول مردم رفت چرا که آنها اکراه دارند که پول بدهند و اگر کاری را علیه آنها انجام دهید با تو دشمن خواهند شد.

سردار فدوی افزود: دولت باید تمهیدات لازم را اتخاذ کند تا مردم کمتر متضرر شوند البته شاید بعداً نفع بیشتری از این قضیه ببرند اما ابتدای آغاز سهمیه‌بندی بنزین مردم با سه برابر شدن قیمت آن مواجه هستند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه خبیث‌های عالم به بهانه یک موضوعی که ربطی به آنان ندارد به مردم ایران ضرر برساند مهم است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: وقتی به خانه‌، فروشگاه، بیمارستان، بانک و پمپ بنزین حمله کرده‌اند اقدامی خبیثانه است که البته این کارها هم اعتراض و اغتشاش نیست بلکه دزدی است و تفاوت اعتراض با آشوب هم در همین است.

سردار فدوی با بیان اینکه سپاه، بسیج و نیروی انتظامی و ارگان‌های مختلف در اغتشاشات اخیر پای کار بودند و خدا هم کمک کرده و توانستیم ظرف 48 ساعت این موضوع را جمع و جور کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی‌مان آمریکایی‌ها از اینکه اغتشاشات ایران ظرف 48 ساعت جمع و جور شد دیوانه شده‌اند و از اینکه در ایران دیگر آشوبی نیست ناراحتند که البته ما همه این اتفاقات را عنایت خداوند می‌دانیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فرمانده کل سپاه دولت آمریکا اغتشاشات صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» به سپاه احضار شد

به گزارش جام جم آنلاین، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ظهر سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ نشست تحلیل و بررسی عملیات وعده صادق که در سالن جلسات دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به انتقال پیام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا پس از پایان عملیات وعده صادق با بیان این‌که «این کار این دفعه با دیپلماسی نظامی انجام شد»، اظهار کرد: ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین وقتی که عملیات وعده صادق تقریباً به پایان رسیده بود سفیر سوییس را به عنوان حافظ منافع آمریکا برای اولین بار بجای وزارت خارجه، به سپاه احضار شد و به او هشدارهای لازم را دادند که اگر آمریکایی‌ها کوچکترین اقدامی انجام دهند، تمام منطقه را روی سرشان خراب می‌کنیم.

وی افزود: سفیر سوییس به سرعت پیام ایران را منتقل کرد و آمریکایی‌ها نیز سریع پیام را دریافت و اعلام کردند که ما کاری نداریم و اصلا دخالتی نمی‌کنیم.

دیگر خبرها

  • سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» به سپاه احضار شد
  • تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل
  • تجمع اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه + فیلم
  • رژیم صهیونیستی در آتش خشم ملت‌های مسلمان از بین می‌رود
  • قدردانی مردم کرمان از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+ تصاویر و فیلم 
  • حمایت بافقی‌ها از پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی
  • حمایت بافقی‌ها از پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی 
  • دوران مظلوم‌کشی و بزن دررو به پایان رسیده است
  • تجمع مردم آمل در حمایت از اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • حال‌ و‌ هوای خوش استان مرکزی از حمله سپاه به اسرائیل + فیلم