Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:19:34 GMT

مصدومیت ستاره رئال مادرید در تمرینات

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۸۴۱۹

مصدومیت ستاره رئال مادرید در تمرینات

باشگاه رئال مادرید تایید کرد که لوکاس واسکز، ستاره ملی پوش این تیم، در تمرینات اخیر تیمش از ناحیه انگشتان پا دچار مصدومیت شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش بود که واسکز بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت و دوری یک ماهه از میادین، برای رئال مقابل ایبار به میدان رفت اما او اکنون به دلیل افتادن یک وزنه از دستش در تمرینات، دچار آسیب دیدگی جدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سایت رسمی باشگاه رئال در این باره نوشت:" بعد از معاینات انجام شده روی لوکاس واسکز، کادر پزشکی رئال تشخیص داد که او از ناحیه انگشت شست پای چپ شکستگی شده است."

هنوز مشخص نیست که این ملی پوش اسپانیایی این بار برای چه مدت از میادین دور خواهد بود.

لوکاس واسکز رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکاس واسکز رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • بلینگام اسطوره جدید رئال را معرفی کرد