Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در گردهمایی ۴ هزارو ۵۰۰ نفر از اعضای بسیج دانشجویی گفت: بسیج مجموعه‌ای مومن، دلداده به خدا برخوردار از روحیه جهادی، تلاشگر برای پیشرفت مادی و معنوی جامعه، خردمند نسبت به مردم و مشکلات مردم و دارای روحیه آماده برای هزینه کردن خود و آنچه دارد، است.

اخبار اجتماعی - او با بیان اینکه بسیجی برای ارتقای جامعه و رفع گره از زندگی مردم تلاش می‌کند، افزود: دانشجو دارای روحیه ابتکار، خلاقیت، نوآوری، برخوردار از روحیه ما می‌توانیم برای پیشرفت جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد: دانشجو دارای چهره دوستدار دانش و دانش افزایی برای خود و جامعه است و دارای روحیه حقیقت یاب و حقیقت جو است.

او ادامه داد: دانشجو بودن باعث شده است دانشجوی بسیجی جایگاه بالایی پیدا کند و نیاز‌های جامعه را شناسایی کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی بیان کرد: شناخت دقیق جامعه و نیاز‌های آن یکی از مولفه‌های دانشجوی سیاسی است. جلوه دانشجوی سیاسی الگو‌هایی هستند که ما آن‌ها را در عرصه‌های مختلف جامعه می‌شناسیم و آن‌ها افرادی هستند که برای دفاع از جامعه آماده بودند و جان خود را در این راه تقدیم کردند.

او افزود: برخی می‌خواهند فرهنگ غربی را در جامعه گسترش دهند و  مدل غربی را در جامعه گسترش دهند و این افراد خود را روشنفکر می‌دانند در صورتی که روشنفکران واقعی شهدا، جانبازان، ایثارگارن و مجاهدان راه خدا هستند که با همه وجود آماده خطر کردن هستند و در دفاع از ارزش‌های الهی حضور دارند.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: نقش دانشجوی بسیجی و جوانان برومند در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب نقش برجسته‌ای است که برجسته‌ترین آن در ۸ سال جنگ تحمیلی و در مقابل با دشمن به دفاع از داشته‌های ملت ایستادند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: بعد از گذشت ۴۰ سال واقعیت‌هایی روبروی ما است و مقام معظم رهبری در سند راهبردی گام دوم انقلاب تمام این واقعیت‌ها را تصویر کرده‌اند و یادآور شدند و به همه فرهیختگان و صاحبان نظر اعلام کردند که گام نهادند در گام دوم انقلاب نیازمند دانش حرکت مجاهدانه، خدمت عملی، عزم و هضم علمی و دور اندیشی دارد و نیاز است جامعه و دشمن را بشناسیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی اخبار اجتماعی رئیس قوه قضاییه بسیج سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه گام دوم انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان بوشهر اعلام کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس راهور شهرستان‌های استان بوشهر در ساعات مختلف شبانه روز به صورت محسوس و نامحسوس حضور پر رنگی در معابر دارند و با تخلفات حادثه ساز و رانندگان قانون گریزی که با رفتار‌های پر خطر خود ایمنی و سلامت دیگران را تهدید می‌کنند بدون چشم پوشی برخورد و نسبت به اعمال قانون و توقیف ساعتی و یا با مدت بیشتر اقدام می‌کنند.

حفظ ایمنی عبور و مرور و سلامت و جان مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه داده نمی‌شود عده‌ای معدودی نظم و انضباط اجتماعی را مخدوش و آرامش و آسایش شهروندان را برهم بزند و کام آنها را تلخ نمایند.

دیگر خبرها

  • ببینید | کنایه عبدالناصر همتی به رئیسی با انتشار این ویدیو: مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند
  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • رئیسی: روحیه مقاومت مردم غزه را سرپا نگاه داشته است
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • رئیسی : من یک طلبه هستم؛ برخی از عناوینی که به من می‌دهند برازنده اساتید و دانشمندان است
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • پاکستان خطاب به جامعه جهانی: تجاوزات اسرائیل نباید بدون مجازات بماند
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم