Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- صالحی گفت: طی بازرسی‌های به عمل آمده توسط مامورین از طریق دستگاه ایکس‌ری در بندر شهید رجایی بندرعباس ۲۲۱ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد. تاریخ انتشار: 14:02 - 01 آذر 1398 - کد خبر: ۵۶۹۶۲۳ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: طی بازرسی‌های به عمل آمده توسط مامورین از طریق دستگاه ایکس‌ری در بندرشهید رجایی بندرعباس از سوداگران مرگ ۲۲۱ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: این افراد قصد داشتند این محموله مواد مخدر را که از مبدا کشور افغانستان وارد کشور شده بود با جاسازی در یک دستگاه کانتینر یخچال‌دار از طریق بندر شهید رجایی بندر عباس به یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس انتقال دهند که در پروسه اسکن کانتینر با دستگاه ایکس ری این محموله توسط مامورین کشف و ضبط شد.

این مقام قضایی در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در جریان کشف این محموله مواد مخدر، راننده کامیون بازداشت و اقدامات قانونی جهت شناسایی و تعقیب دیگر عوامل اصلی و مجازات آن‌ها ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با برخورد قاطع و بدون اغماض در مسیر مبارزه بی‌امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.   بیشتر بخوانید: کشف یک تن مواد مخدر در سواحل غربی پارسیان   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بندرشهید رجایی دادگستری استان هرمزگان قاچاقچیان مواد مخدر بندر شهید رجایی دستگاه ایکس ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"

 سردار دوستعلی جلیلیان ظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و سراوان با اشراف اطلاعاتی، از دپوی مواد افیونی توسط قاچاقچیان به قصد انتقال به مرکز کشور در یکی از محلات شهرستان سراوان مطلع و پس از شناسایی محل اختفاء مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند، با حضور مقتدرانه و منسجم تکاوران پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن محموله مواد مخدر متواری شدند.

 فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل دپوی مواد افیونی در مجموع ۴۸۰ کیلوگرم تریاک و ۳۲ کیلو گرم حشیش کشف و ضبط و اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر
  • صادرات بیش از ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندر چند منظوره خمیر
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"