Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: مسئولان دولتی به اجرای سیاست‌های رهبری در برنامه اقتصادی و پرهیز از اقتصاد شرطی و چشم ندوختن به بیگانگان توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» ظهر امروز(جمعه، 1آذر) در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی این شهرستان برگزار شد، با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: داشتن روحیه بسیجی یعنی اخلاص در عمل و رفتار، تلاش عاشقانه و بدون توقع و منت، داشتن اراده و همت بلند و ورود در کارهای سخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه صومعه‌سرا افزود: با روحیه بسیجی است که امروز ملت ما با همه موانع و توطئه‌ها و فتنه‌ها توانسته‌اند از لحاظ نظامی به‌جایی برسد که حتی دشمنان سرسخت مانند اسراییل به قدرت نظامی ایران اعتراف کنند و بر این توانمندی و اقتدار سر تعظیم خم کنند.

 

وی با بیان اینکه در زمینه نظامی، دشمنان نمی‌توانند کمترین تحرکی علیه امنیت کشورمان داشته باشند، گفت: ایران در منطقه از باثبات‌ترین و امن‌ترین کشورهاست.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر با همه برنامه‌ریزی‌ها و آموزش‌هایی که از قبل دیدند اما در سه روز بساطشان برچیده شد، تصریح کرد: باید به توان و قدرت نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی و هوشیاری و بیداری نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و نیروهای بسیجی آفرین بگوییم و به وجودشان افتخار کنیم.

 

امام جمعه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در حوادث چند روز گذشته، آگاهی و بصیرت مردم و معترضین به تصمیم مسئولان در رابطه با سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین باعث جدا شدنشان از عوامل بیگانه و فتنه‌گران شد.

 

وی اظهار کرد: تدبیر و حمایت رهبر معظم انقلاب نسبت به تصمیم سران قوا و با تاکید بر اصلاح طرح سهمیه‌بندی و لزوم حمایت از اقشار مردم و آگاه‌سازی مردم نسبت به ابعاد مثبت این طرح و استمرار نظارت و کنترل قیمت اجناس و کالاها از طرف دولت و دستگاه قضایی و اعتماد مردم از فرمایشات مقام معظم رهبری و کمک و همراهی آنان نسبت به تصمیمات مسئولان موجب اطمینان و آرامش در میان مردم شد.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری افزود: مسئولان دولتی باید از لطف و حمایت مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی و نسبت به اجرای نصایح خیرخواهانه و سیاست‌های رهبری معظم در برنامه اقتصادی و اقتصادی مقاومتی و داشتن برنامه‌های اقتصادی دراز مدت و پرهیز از اقتصاد شرطی و چشم ندوختن به بیگانگان توجه کنند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به اجرای تصمیم طرح و افزایش سهمیه‌بندی بنزین گفت: طبق آمار سالانه یک هزار میلیارد تومان یارانه مستقیم و غیر مستقیم در کشور پرداخت می‌شود که 180 میلیارد تومان مربوط به یارانه بنزین است که تنها صاحبان خودرو که کمتر از نیمی از خانوارهای کشور هستند از یارانه آن بهره‌مند می‌شوند در حالیکه بیش از نیمی از جمعیت کشور که از اقشار آسیب‌پذیر جامعه‌اند از آن بی‌بهره‌اند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: علاوه بر اینکه توزیع یارانه بین صاحبان خودرو هم عادلانه نیست زیرا پردرآمدها، با خودروهای بیشتر و پرمصرف‌تر بیشترین استفاده را از آن  و بیش از 23 برابر فقیرترین‌ها از یارانه استفاده می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری خاطرنشان کرد: مصرف بنزین در کشور حدود 430 هزار بشکه در روز است که حدود 94 میلیون لیتر می‌شود در حالیکه ترکیه با جمعیتی معادل کشور ما روزانه هشت میلیون و 500 هزار بشکه در روز مصرف دارد یعنی 10 درصد مصرف روزانه ایران.

 

امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: در استان گیلان قبل از اجرای طرح سهمیه‌بندی، بنزین روزانه سه میلیون و 600 هزار لیتر بود که بعد از اجرای طرح حدود یک میلیون لیتر کاهش داشته است.

 

وی افزود: با این آمار و در صورت صرفه‌جویی قیمت بنزین، بیش از 18 میلیون خانوار یعنی حدود 60 میلیون نفر می‌توانند یارانه بنزین دریافت کنند و البته مردم ما دغدغه‌هایی دارند که باید مورد توجه مسئولان و دولتمردان قرار گیرد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا در پایان خطبه‌ها از راهپیمایی و تجمع‌های مردمی در حمایت از امنیت و استقلال کشور و فرمایشات راهگشا و امیدوارکننده رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی و تصریح کرد: از حضور گسترده مردم شریف و ولایتمدار شهرستان در راهپیمایی 29 آبان سپاسگذاری و از زحمات و برنامه‌ریزی‌های مسئولان شهرستان در ستاد تنظیم بازار و در حفظ و حراست از امنیت شهرستان و هوشیاری نسبت به هرگونه تحرکات ضد امنیتی تشکر می‌کنم.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی هفته بسیج مساجد اردبیل کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد محکومیت اغتشاشات اخیر اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد سهمیه بندی بنزین اغتشاشات اخیر در کشور سیاست های کلی نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبری سخنگو ندارد؛ شما از چه موضعی توییت کرده‌اید؟

آفتاب‌‌نیوز :

حسین شریعتمداری سردبیر روزنامه کیهان با انتقاد از مهدی فضائلی در یادداشتی نوشت:

جناب آقای مهدی فضائلی در توئیتی ضمن اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب که «کشف حجاب هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است» نوشته بودند «منتها... دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم، کار‌های بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کار‌های بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند»!

با عرض پوزش- این پرسش از برادر عزیزمان آقای فضائلی در میان است که جناب ایشان از کدام جایگاه می‌فرمایند: «بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کار‌های بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند»؟! چرا که با توجه به عضویت ایشان در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، این تذکر به حضرت آقا نسبت داده می‌شود و شده است؟!

برادر فضائلی عزیز!

الف- بیت رهبر معظم انقلاب «سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد.

توضیح آن که بیت معظم‌له حتی از به کارگیری واژه «یک مقام آگاه» نیز به شدت پرهیز می‌کند! از این روی، نظری که جنابعالی به حضرت آقا نسبت داده‌اید، خارج از روال یاد شده و از جانب شما، دور از انتظار بوده است.

دیگر خبرها

  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • توصیه‌های علی ربیعی، مسئولان به این چند نکته توجه کنند!
  • رهبری سخنگو ندارد؛ شما از چه موضعی توییت کرده‌اید؟