Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@08:01:17 GMT

نحوه ثبت‌نام برای حذف قبوض کاغذی گاز

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۸۶۶۰

سخنگوی شرکت ملی گاز از حذف قبوض کاغذی از امروز خبر داد و افزود: برای رفاه حال مشترکان به کسانی که ثبت‌نام نکرده‌اند، دو ماه دیگر فرصت داده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عسگری سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان این‌که تاکنون حدود ۶۰ درصد افراد در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: برای مشترکانی که ثبت‌نام کرده‌اند، قبوض کاغذی گاز ارسال نمی‌شود، اما برای آن‌هایی که ثبت‌نام نکرده‌اند، مهلت ارسال قبوض کاغذی گاز تا دو سال تمدید شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از همه مردم تقاضا داریم زودتر ثبت‌نام خود را در این طرح تکمیل کنند.

وی با اشاره به راهکارهای ثبت‌نام حذف قبوض کاغذی گاز اظهار کرد: هر استان راهکارهایی را برای این مساله اعلام کرده که در هرکدام از قبوض کاغذی گاز اعلام شده است؛ اما در مجموع دو راهکار ملی برای این مساله درنظر گرفته شده است. راهکار اول این است که مشترک به راحتی می‌تواند با مراجعه به سایت و ثبت‌نام فرایند کار را تکمیل کند.   وی افزود: در راهکار دوم هر مشترک می‌تواند برای هر شماره تلفن بی‌نهایت اشتراک وارد کند که برعکس این آن نیز ممکن است. به عبارت بهتر اگر یک مشترک مالکیت چند کنتور گاز را در اختیار داشته باشد، می‌تواند برای همه این کنتورها از یک شماره تلفن برای دریافت قبوض گاز استفاده کند و یا اگر در یک ساختمان کنتور گازی به صورت مشاء مورد استفاده قرار گیرد، همه اعضای آن ساختمان می‌توانند با وارد کردن شماره تلفن‌های متفاوت خود، وضعیت قبض گاز را مشاهده کنند.   سخنگوی شرکت ملی گاز درباره نحوه ثبت‌نام برای حذف قبوض کاغذی گاز، گفت: مشترکان می‌توانند با ارسال پیامک "۱*شماره اشتراک" به سرشماره ۱۰۰۰۱۹۴ برای حذف قبوض کاغذی گاز اقدام کنند.   منبع: ایسنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوزهای کسب کاغذی باطل می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار به عنوان یک گام مهم در جهت رونق اقتصادی و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌شود. با وجود برخی چالش‌ها، با رفع این چالش‌ها و اجرای کامل این قانون، می‌توان شاهد رونق کسب و کار‌ها و افزایش اشتغال در کشور بود.
معاون اقتصادی سازمان امور اقتصاد و دارایی با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری گفت: قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار بیش از سه سال است که در حال اجراست و بیشتر موارد آن اجرایی شده است. اجرای تبصره ۷ ماده ۱ آن در حال اجراست که مجوز‌های کاغذی قبل باید به الکترونیکی تبدیل شود. با اجرای این فرآیند کلیه خدماتی که ارائه می‌شود با شناسه یکتا انجام خواهد شد و صاحبان مشاغل و کسب و کار‌ها که مجوز‌های کاغذی دارند هرچه زودتر باید اقدام کنند.
لزگی گفت: در استان قزوین بیش از ۴۲ هزار مجوز داریم که حدود پنج هزار یعنی ۱۳ درصد تبدیل به الکترونیکی شده است در حالیکه در کل کشور این میانگین ۱۱ درصد است. با نهاد‌های مختلف در حال برگزاری جلسات و مکاتبات هستیم تا اطلاع رسانی به حوزه‌های مربوطه انجام شود. تا امروز در رتبه نهم جایگاه کشوری قرار گرفتیم.
وی اظهار کرد: این روند با مقاومت‌هایی از سوی دستگاه‌های مختلف مواجه است در حالیکه فرایند‌های اضافی حذف شده و هزینه‌ها و زمان صدور مجوز کاملا مشخص است. سیستمی هم برای رسیدگی به شکایات اندیشیده شده است. در حوزه سرمایه گذاری تسهیل صورت گرفته باعث روان شدن مجوز‌ها شده است بطوریکه شش و نیم برابر سال گذشته مجوز مصوب در حوزه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۱۴۷ میلیون دلار بوده است. در سال گذشته بیش از ۴۳ درخواست مجوز داشتیم که بیش از ۲۸ هزار مجوز صادر شده است که همه اینها به رشد تولید و افزایش کیفیت تولید و خدمات منجر می‌شود.
معاون اقتصادی سازمان امور اقتصاد و دارایی عنوان کرد: امسال هم باتوجه به نامگذاری بنام جهش تولید با مشارکت مردم این تسهیل مجوز‌ها به آن کمک خواهد کرد. با الکترونیکی شدن مجوز‌ها یک بانک اطلاعاتی جمع آوری می‌شود که افراد مختلف می‌توانند از آن بهره برداری کنند و در خصوص راه اندازی کسب و کار مفید باشد.
وی گفت: زیرساخت‌های این روند به طور کامل انجام شده است و حدود ۹۰ درصد مجوز‌ها از طریق این درگاه ارائه می‌شود. در گذشته زمان صدور مجوز‌ها در نظر گرفته نمی‌شد در حالیکه با این فرآیند کاملا زمان لازم در درگاه مشخص شده است. متقاضیان می‌توانند نسبت به روند و فرآیند صدور مجوز خود شکایت ثبت کنند و در دستگاه قضا بررسی می‌شود.
لزگی یادآور شد: افزایش درخواست‌ها در روند صدور مجوز‌ها خلل و تاخیری ایجاد نمی‌کند. در خصوص کاهش نرخ بیکاری هم استان قزوین در رتبه اول قرار دارد. بیشترین مجوز مربوط به کسب و کار‌های خانگی بخصوص خیاطی لباس که بیش از سه هزار و ششصد درخواست بوده و سه هزار و پانصد مجوز صادر شده است. قالیبافی هم در رتبه دوم قرار دارد. بهترین عملکرد هم مربوط به اتاق اصناف و سپس اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و پس از آن میراث فرهنگی بوده است. نظام پزشکی هم ضعیف‌ترین عملکرد را داشته است.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۳۹ هزار تذکره در تخار
  • نحوه کاشت هسته خرما در گلدان (فیلم)
  • نحوه پخت واویشکای مرغ توسط آشپز‌ هندی (فیلم)
  • مجوز‌های کاغذی کسب و کار در قزوین بی اعتبار می شوند
  • مجوزهای کسب کاغذی باطل می شود
  • (ویدئو) آبگوشت لاک پشت، نحوه پخت این غذای چینی را ببینید
  • مجوز‌های قدیمی تا یک ماه دیگر بی اعتبار می‌شوند
  • آبگوشت لاک پشت ، نحوه پخت این غذای چینی را ببینید
  • مجوزهای قدیمی تا یک ماه یگر بی اعتبار می‌شوند
  • نحوه راه اندازی فست فود (چالش ها وراهکارها)