Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: با توجه به اینکه بنزین در کشور ما قیمت واقعی نداشت و در زمینه مصرف انرژی جز کشورهای اول بودیم، اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش قیمت بنزین یک نیاز و ضرورت بود.

حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه های امروز نمازجمعه شهر بوشهر با اشاره به وضعیت اخیر کشور تاکید کرد: مسئولان نسبت به کاهش مشکلات اقتصادی مردم و نظارت بر بازار توجه ویژه داشته و از گرانی اجناس و کالاها جلوگیری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: کارنامه درخشان ۴۰ ساله بسیجیان در عرصه های مختلف خدمت رسانی به انقلاب و مردم قابل تقدیر است.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت بوشهر افزود: بسیج همواره درمان دردهای اجتماع بوده و در عرصه دشمن شناسی و با اقدامات به موقع، خالصانه و شجاعانه به رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی کمک کرده است.

حجت الاسلام دشتی با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: این تصمیم موجب بروز برخی ناآرامی ها و اغتشاشات و همچنین اقدامات خرابکارانه در سطح کشور شد. با توجه به اینکه بنزین در کشور ما قیمت واقعی نداشت و در زمینه مصرف انرژی در ردیف اولین کشورها بودیم، اجرای این طرح یک نیاز و ضرورت بود.

وی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اصلاح قیمت بنزین یک تصمیم اقتصادی و کارشناسی با نظر سران سه قوه بوده است، و از آن حمایت می شود. 

امام جمعه موقت بوشهر عنوان کرد: در یک جامعه مردم سالار، مردم قادر به بیان منطقی نقد و اعتراض خود هستند اما در این میان بایست مراقب حرکات دشمنان داخلی و خارجی باشیم چرا که آنان به دنبال سوءاستفاده از شرایط به نفع خودشان هستند. 

حجت الاسلام حسین دشتی بیان کرد: دشمنان و استکبار با وجود گذشت بیش از ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی و در حالی که در عرصه های جنگ نظامی، سیاسی و امنیتی شکست خورده اند، به توطئه جنگ اقتصادی علیه کشورمان روی آورده اند.

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمن در جنگ اقتصادی ایجاد نارضایتی و تبدیل شرایط موجود به اغتشاشات داخلی است.

امام جمعه موقت بوشهر اقدامات خرابکارانه هفته گذشته را کار اشرار دانست و تصریح کرد: مردم بصیر و آگاه، در برابر اقداماتی که امنیت کشور را تهدید کند ایستادگی کرده و از منشا این اقدامات آگاه هستند.

حجت الاسلام دشتی خطاب به مسئولان یادآور شد: گلایه های به حق مردم نادیده گرفته نشود و نسبت به کاهش مشکلات تلاش کنید، همچنین با نظارت مستمر بر بازار از گرانی کالا جلوگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ ساخت ۵ تقاطع غیرهمسطح در مناطق مختلف شهر رشت که برای کاهش ترافیک خودرو‌های شهروندان در این شهر به صورت همزمان آغاز شد، به دلیل مراحل ساخت و ایجاد گره‌های ترافیکی در این مناطق، سبب کندی آمد و شد خودرو‌ها و در نتیجه گلایه شهروندان شده است.

خبر از تحریریه امروز پیگیر این موضوع شده است.

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت
  • فاصله بین قیمت جهانی و بهای واقعی فولاد تولیدی به جیب دولت می‌رود
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • فیلم| گلایه شدید مردم از وضعیت آزاد راه قم - کاشان
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • افزایش قیمت بنزین در چین