Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مظاهر مجیدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز همدان افزود: منویات رهبر معظم انقلاب نیز تاکید بر این دغدغه مردمی داشت که باید مورد توجه جدی همه مسئولان قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه با فرهنگ جهادی می‌توان مسایل اقتصادی کشور را کنترل کرد، گفت: نهادنیه کردن فرهنگ بسیجی مشکلات را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مجیدی در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج ظرفیت مردمی و انقلابی است که در طول دفاع مقدس خط مقدم جانفشانی کشورمان بودند.

وی اضافه کرد: ایجاد ساختار بسیج و سپاه باعث شد تا دشمنان نتواند با طرح های خود انقلاب را مهار کنند و مردم و جوانانی که در پیروی انقلاب نقش داشتند، در سازمان سپاه و بسیج شکل گرفتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: نیروهای بسیجی در طول ۴۰ سال گذشته جانانه به رسالت خود در قبال آرمان های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته اند و اکنون نیز بسیجیان سرباز ولایت در اجرای ماموریت های مهم اجرایی کشور هستند.

وی شهادت ۹۲ هزار بسیجی در طول انقلاب اسلامی را نشان از آماده بودن بسیج در دفاع جانانه در تمامی عرصه ها عنوان کرد و گفت: در این ۴۰ سال گذشته بسیج در جهادسازندگی، علم و فناوری و خودکفایی دستاوردهای موفق را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.

سردار مجیدی اجرای بیش از یک هزار طرح محرومیت زدایی توسط نیروی مقاومت بسیج همدان در سال جاری را دستاوردی بزرگ دانست و گفت: در ایجاد زیرساخت ها اقدام های ارزنده توسط بسیج استان انجام گرفته است.

برچسب‌ها همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قیمت کالا نماز جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قیمت کالا نماز جمعه همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قیمت کالا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز ۷ فروردین به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تبریک عید نوروز ضمن حضور هیئت همراه با حجت‌الاسلام محمد کفیلویی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

وی در این دیدار نام‌گذاری امسال با عنوان « جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب را یادآوری کرد و گفت: تریبون مساجد بهترین ظرفیت برای تبیین مطالبات رهبری و بررسی مسائل روز کشورمان است که باید از این بستر حداکثر بهره را برد، کما اینکه تاکنون چنین بوده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه به اینکه طلاب و روحانیون در بین مسئولان و مردم جایگاه خطیری دارند می‌توانند در نهادینه شدن شعار سال گام بردارند.

دیگر خبرها

  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی