Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: بسیج در تمامی صحنه های انقلاب سربلند بوده است واستراتژی دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی تفکر بسیج است ،اگر این تفکر در مسئولان نهادینه شود خدمات آنان ماندگار خواهدشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام درجمع نمازگزارن شهرستان ایوان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج از معجزات وپدیده های انقلاب اسلامی است، امام خمینی(ره) بسیج را پایه گذاری کردند،درآن زمان هنوز فهم دقیقی از این مفهوم مقدس وجودنداشت،انگار امام راحل پیچیدگی ها ومشکلات روبر نظام مقدس جمهوری اسلامی را می دانستند وآگاهی داشتند که دشمنان در کمین انقلاب هستند وسعی در سنگ اندازی در مسیر انقلاب را خواهند داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  اظهار کرد: نگاه امام راحل باعث شد که درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی باوجود گذشت چهل سال از انقلاب همچنان از صلابت واستحکام کافی برخوردار باشد.

شاکرمی با اشاره به اینکه بسیج در تمام صحنه ها امتحان خود را پس داده است وسربلند بیرون آمده است افزود:در دوران دفاع مقدس شاهد دلاوری ها وایثارگری های رزمندگانی بودیم که جانانه در راه دفاع از کیان ایران اسلامی جنگیدند واجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهنمان به دست دشمن بیافتد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) با بیان اینکه بسیج مظهر مردم سالاری دینی است بیان داشت: صداقت را بسیج همیشه با خودداشته است،بسیج درهیچ مقطعی جدا از مردم نبوده است وراه بسیج برای رسیدن به قله رفیع ،همواره درمسیر انقلاب بوده است .

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام تصریح کرد: در کارنامه بسیج حتی یک نقطه سیاه وجودندارد،به تعبیری استراتژی دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی تفکر بسیج است ،اگر این تفکر در مسئولان نهادینه شود خدمات آنان ماندگار خواهدشد.

وی ادامه داد: امروز بحمدالله در حوزه نظامی وموشکی، به موفقیتهای خوبی دست پیدا کرده ایم چرا که توانسته ایم دشمن را فرسنگها به عقب برانیم وهرایده ای که ارائه شده است را عملیاتی کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: امروز شاهد ان هستیم که امریکا در رفتارش دچار تناقض گویی است از،یک طرف دم از حقوق بشر می زند واز طرف دیگر در جنگ های نیابتی مردم را هدف قرار می دهد ،باید گفت که قدرت امریکا دیگر قدرت مطرح در دنیا نیست چرا که در حوزه های مختلف روبه تنزل وفرسایش است.

سردارشاکرمی با اشاره به حوادث واغتشاشات اخیراظهار کرد: فتنه چند روز اخیر یک فتنه ناقص الخلقه بود چرا که موج خروشانی که در شهرهای مختلف شکل گرفت پایانی بودبراین فتنه، ودر نوع خودش بی نظیر بود، ما در جمهوری اسلامی برای مواجهه با صحنه های سخت برنامه ریزی کردیم ومی توانیم از بحرانها عبور کنیم ودشمنان ما آگاه هستند که نمی توانند قدرت نظام را تضعیف کنند.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به نظرات سه قوه احترام گذاشتند، این بدان معنا نیست که دولت خدمت نکنند،مسئولان باید می امدند وشفاف سازی می کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین روزی یادآوری ایثارگری‌های ارتش

استاندار اصفهان ۲۹ فروردین را روزی برای یادآوری ایثارگری‌ها، شجاعت ورزی‌ها و دلاورمردی‌های ارتش مکتبی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزای تسنیم از اصفهان، سیدرضا مرتضوی در پیامی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، 29 فروردین‌ماه را روزی برای یادآوری ایثارگری‌ها، شجاعت‌‌ورزی‌ها و دلاورمردی‌های ارتش مکتبی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران دانست.

در این پیام آمده است:

سم الله الرحمن الرحیم

29فروردین ماه روزی برای یادآوری ایثارگری ها، شجاعت ها و دلاورمردی های ارتش مکتبی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران است..

نیرویی سرافراز و برخواسته از متن جامعه که در ساختاری منسجم و هم‌افزا با دیگر نیروهای مسلح حافظ امنیت همچون دژی مستحکم، بازوان دفاعی پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حافظان کیان و استقلال میهن اسلامی هستند و با بهره مندی از توان نظامی بروز و ایمان والای نیروهای جان برکف خود، آماده پاسخگویی بهنگام، مقتدرانه و منکوب کننده به متجاوزین، زیاده خواهان و هرگونه طمع ورزی دشمنان هستند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرویی معتقد، بصیر، توانمند و دوراندیش است که در راه دفاع از عزت، اقتدار، امنیت و تمامیت ارضی کشور در برابر انواع تهدیدات از کارنامه‌ای درخشان برخوردار است. مرور عملکرد این نیروی جان برکف پس از دوران دفاع مقدس، بر نقش آفرینی سازنده و مشارکت مؤثر و راهبردی آن در پیگیری و تحقق موفق تمامی مأموریت‌های محوله بالأخص در حوزه‌های دفاعی و رزمی، خودکفایی و سازندگی، محرومیت‌زدایی و یاری رسانی در بحران های مختلف و ... درخور تقدیر و تکریم است.

امروز جوانان رشید و شجاع این مرز و بوم در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از سلاح دانش، تعهد، تخصص و خلاقیت توانسته اند با ابتکارات نوین در زمینه های راهبردی، تولید تجهیزات و تسلیحات به روز و بازدارنده بر مبنای دکترین حفظ و ارتقای آمادگی و توانایی‌های دفاعی و خودکفایی سازمانی؛ دوشادوش دیگر همرزمان خود در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)، در مسیر تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی و اعتلاء و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخارات برجسته ای را محقق نمایند.

با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن 29فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ونیروی زمینی را به ارتشیان غیور و خانواده های صبور و متعهد ایشان بویژه به فرماندهان و پرسنل جان برکف شاغل در استان همیشه سرافراز اصفهان تبریک و تهنیت عرض کرده، موفقیت روزافزون همگان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف عالی کشور را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

انتهای پیام/163

 

دیگر خبرها

  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • ارتش دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی است
  • ۲۹ فروردین روزی یادآوری ایثارگری‌های ارتش
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت