Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات بازدید خود از برج آزادی تهران گفت: از اسناد قدیمی و تجهیزات موجود در انبار‌های برج آزادی مانند نقشه‌های اولیه برج، تجهیزات به کار گرفته شده برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی قبل از انقلاب نمایشگاه جدیدی ترتیب داده بودند که از من خواستند برای افتتاح آن به برج آزادی بروم که من نیز قبول کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که در حال حاضر وضعیت برج آزادی از لحاظ فیزیکی به چه شکل است، افزود: همان‌گونه که می‌دانید برج آزادی زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی اداره می‌شود که در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به بازدید خود از دیگر قسمت‌های برج آزادی گفت: در افتتاح نمایشگاه از من خواستند از دیگر قسمت‌های برج آزادی نیز دیدن کنم که در این بازدید قسمت‌هایی را به من نشان دادند که نیاز به بازسازی داشت و مدیران مجموعه از شهرداری تهران تقاضای کمک مالی  داشتند.

بیشتر بخوانید: جزئیات دیدار هاشمی با جهانگیری 

او تاکید کرد: در بازدید از مجموعه‌ها و اماکن همواره از من می‌خواهند که مساعدت های مالی از سوی شهرداری تهران انجام شود و من نیز به آن‌ها قول مساعدت می‌دهم، اما عملی شدن قول‌های داده شده بستگی به شرایط و عملکرد مدیریت شهری دارد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نوشتن نامه به شهردار تهران برای بررسی و اختصاص بودجه جهت مرمت برخی از قسمت‌های برج آزادی گفت: یکی از مسائل مورد توجه فعال کردن ظرفیت فرهنگی برج آزادی است که متاسفانه با راه اندازی برج میلاد و احداث مجموعه‌های فرهنگی در مناطق ۲۲ گانه پایتخت، برج آزادی در انزوا قرار گرفته است.

هاشمی رفسنجانی با تاکید بر این نکته که ظرفیت برج آزادی برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی ظرفیت بالایی است، تصریح کرد: برج آزادی دارای چند سالن برگزاری مراسم است و با توجه به اینکه سالیانه نزدیک به ۱۲۰ هزار نفر از این برج بازدید می‌کنند مدیران شهری باید برای فعال کردن ظرفیت فرهنگی برج آزادی تلاش کنند.

انتهای پیام/

قول مساعدت هاشمی برای مرمت برج آزادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به میزبانی سالن جلسات استانداری سمنان ضمن بیان اینکه امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت دار فعلی آموزش و پرورش استان است، ابراز داشت: انتظار می‌رود با تشکیل ستاد پشتیبانی از آزمون تمامی امکانات لازم در این راستا فراهم شود.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی سطح مدارس استان باید توجه شود، ابراز داشت: با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه این مهم باید در دستور کار قرار گیرد

هاشمی در ادامه تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط می‌بایست در آموزش و پرورش استان سمنان برنامه ریزی شود.

وی افزود: به منظور ارتقا هر چه بیشتر شاخص‌های آموزشی باید جذب اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان مد نظر آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد خبر 6087722

دیگر خبرها

  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد
  • «تبادل ظرفیت‌های متقابل» قدرت تهران و اسلام‌آباد را افزایش می‌دهد
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • مزایده کاروانسرا‌های ثبت جهانی برای مرمت و احیا مشکل قانونی ندارد
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد/ چرا باز هم مصلی محل برگزاری شد؟