Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ولی نظر پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در جریانات اخیر برای حمایت از نظام، انقلاب و رهبری، مسئولیت مسئولان نظام را دوچندان عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان باید خادم ملت بوده و بیش از این تلاش کنند تا تحریم‌  بر مردم فشار نیاورده و با گرانی بنزین سایر کالاها گران نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ما آمریکا را همانطور که در ابعاد سیاسی و نظامی شکست دادیم به حول و قوه الهی در اقتصاد هم شکست می‌دهیم؛ ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری و با فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی دشمنان را به مانند همیشه مغلوب و شکست خورده معرفی خواهند کرد.

امام جمعه موقت پارس آباد با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی، عنوان کرد: بنا به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند اگر سپاه نبود، کشور هم نبود روز به روز اهداف سپاه و بسیج مشخص‌تر می شود و می‌بینیم دشمن چقدر به سپاه حساس است و در این خصوص ملت ایران با درک اهمیت موضوع گرایش بسیجی وار داشته و حامی سپاه هستند.

نظرپور ادامه داد: مردم ولایی و انقلابی شهرستان پارس آباد که صبح روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه در حرکتی خودجوش و پرشور در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و محکوم کردن آشوبگران به خیابان‌ها آمدند نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه بوده و تا آخرین نفس از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به اینکه انسان باید هر لحظه آماده مرگ باشد، افزود: یاد معاد، باعث دوری انسان از گناه و معصیت می‌شود و انسان در مقابل هر عمل خود در روز قیامت پاسخگو خواهد بود.

وی ضمن دعوت خود و مردم به تقوای الهی، تاکید کرد: تقوا باعث رستگاری انسان در آخرت و عاقبت بخیری می‌شود و تقوا بالاترین توشه برای آخرت است.

کد خبر 4778066

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان پارس آباد امام جمعه پارس آباد گرانی قیمت بنزین خطبه های نماز جمعه ولی نظرپور بوشهر شهرکرد بارش برف ایلام قزوین گرگان قیمت بنزین راهپیمایی بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی هفته بسیج شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار کرد: انسان در قبال اموالی که دارد مسئول است که از راه حلال مال کسب کرده باشد و ورثه من بعد از فوت که قصد استفاده خواهند داشت، و چیزی از حرام برای پس از مرگ نگذارید.

وی افزود: بعد از شما که از این مال استفاده می‌کنند دو دسته هستند: اگر خدای ناکرده حرام باشد یا کسی که به آن می‌رسد و در راه خداوند استفاده می‌کند آنچه خداوند گفته عمل می‌کند و این انسان که استفاده می‌کند سعادتمند می‌شود، یا اینکه تقیدی به اوامر خداوند ندارد و در راه بد استفاده می‌کند و راه‌های حرام دیگری استفاده می‌کند و اگر این شد این انسان شقاوتمند شد نتیجه این مالی است که از راه حرام جمع آوری کردی ایشان هم شقاوتمند شد.

امام جمعه آب‌پخش با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران اضافه کرد: امام خمینی فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی گفت: بعد از ۴۵ سال از انقلاب شاهد این عملیات غرور آفرین و جواب دندان شکن به صهیونیست غاصب بودیم که عده‌ای از پاسداران و مستشاران ما را در سوریه به شهادت رسانده بودند.

رضایی بیان کرد: در تمام نقاط جهان اسلام که جان انسان‌ها به خطر می‌افتند این سپاه است که دفاع می‌کند و شعار ما این است که سپاه پاسداران تشکر، تشکر، ارتشی، سپاهی و بسیجی تشکر، تشکر می‌گوئیم و در محکومیت این صهیونیست کودک کش و حامیان آنها در پایان نماز جمعه راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی در صحرای طبس در سال ۱۳۵۹ خاطرنشان کرد: این شکست برای آنها آنگونه مفتضحانه بود که به این افتضاح خودشان اعتراف کردند.

رضایی افزود: ایمان این مردم راسخ بودند که با امام خمینی پیامنی را در دفاع احکام الهی و آرمان‌های انقلاب بسته بودند و خداوند متعال به کمک این مردم آمد. شکست مفتضحانه آمریکا و یاد امام خمینی و شهدا را گرامی می‌داریم.

امام جمعه آب‌پخش اظهار داشت: به دشمنان اعلام می‌کنیم و بدانید وعده پیروزی حق بر باطل از مبانی دینی و اعتقادی ما است و با آرمان‌های این انقلاب عهده بسته ایم که پای انقلاب و نظام خواهیم ایستاد.

رضایی افزود: به ولی امر مسلمین عرض می‌کنیم گوش به فرمان شما و فرامین حضرتعالی هستیم و در هر نقاط از این دنیا که بحث استکبار است امت ایران گوش به فرمان بوده و اعلام می‌کنیم که ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ایم.

کد خبر 6082430

دیگر خبرها

  • حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • یاداشت|متنوع سازی مبادی واردات یک ضرورت است
  • برگ برنده ایران در تامین امنیت غذایی/انبارها پُر از کالاست