Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته جهت کنترل نرخ کرایه‌ها و حمایت از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی، نخستین مرحله از اعتبار سوختگیری این ناوگان حداکثر تا روز دوشنبه ۴ آذر واریز می‌شود. ​

بر اساس اعلام ستاد پایش حمل و نقل، در ادامه نیز در راستای پرداخت هرچه سریعتر، سهم هر راننده بر اساس میزان پیمایش در انتهای دوره‌های ۷ روزه و به صورت هفتگی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تاکسی های اینترنتی نرخ کرایه قیمت بنزین سوختگیری سهمیه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر

رئیس پلیس فتای انتظامی مشهد گفت: متهم به کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی در یک سایت واسطه‌گر اینترنتی شناسایی و دستگیر شد. - اخبار استانها -

سرهنگ سیدابوالفضل طالب الحق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد، گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی خانمی جوان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از وی توسط فردی سودجو و ناشناس، پی‌گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد این فرد مقادیری طلا را در یک سایت واسطه‌گر اینترنتی آگهی کرده و فردی طی تماس و چانه زنی بر سر قیمت، طلاها را به قیمت 2 میلیارد ریال خریداری کرده است که البته در کمتر از 24 ساعت از واریز وجه، حسابش به علت فیشنگ (واریز وجوه کلاهبرداری به حساب فروشنده طلا) توسط پلیس فتا مسدود شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس فتا با استفاده از سرنخ های دیجیتالی به جا مانده، متهم به کلاهبرداری را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای مشهد گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • نظر سخنگوی تعزیرات حکومتی درباره حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی
  • حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منصفانه نیست+ فیلم
  • پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی