Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@05:21:23 GMT

دستگاه قضا با فتنه گران برخورد جدی کند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۹۱۸۷

دستگاه قضا با فتنه گران برخورد جدی کند

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاش‌گران فردا در سمنان برگزار می‌شود گفت: آحاد مردم سمنان بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک خواهند گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، آیت‌الله« سید محمد شاهچراغی» در خطبه های نمازجمعه با بیان اینکه در فتنه اخیر دشمن بدنبال استفاده از خشونت بودبیان کرد: مردم ایران اسلامی از دستگاه قضا انتظار دارند که این افراد که آدمکش، تخریب‌گر و فتنه‌جو هستند را مجازات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام‌جمعه سمنان با اشاره به بیانیه ۴۰ نفر از آنانی که به گفته وی سران فتنه و حامیان اشرار هستند، گفت: چرا باید کسی از اشرار و قاتلان مردم ایران حمایت کرده و خجالت هم نکشد؟ این افراد به‌جای همراهی با مردم و حمایت از سپاه و نیروی انتظامی از امریکا می‌خواهند تا دخالت کند و حتی بیانیه هم می‌دهند.

 

وی  بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوعات اخیر با چند جمله کوتاه که فرمودند تصمیم سران قوا موردحمایت من است اما مسئولان مراقب عدم افزایش قیمت‌ها باشند تمام آتش‌ها و فتنه‌ها را خاموش کردند، گفت: مردم با همین جملات صف خودشان را از آشوب‌طلبان و اغتشاش‌گران جدا ساختند.

 

آیت الله شاهچراغی باتاکید بر اینکه موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب اسلامی کشور را بیمه کرد گفت: مردم با حمایت از ولایت‌فقیه، از اشرار برائت جسته و مرگ بر آمریکا سر دادند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در ادامه به هفته بسیج اشاره کرد و با برشمردن ویژگی‌های بسیجیان تأکید داشت: اخلاص یکی از امتیازات ویژه بسیجیان است و همچنین این قشر همواره پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.

 

آیت الله شاهچراغی از قوه قضاییه خواست همه آشوبگران و اربابانشان را به اشد مجازات برسانند.

 

وی یکی از ماموریت های بسیج که امام(ره) در همان ابتدای تأسیس آن متصورشدند مقابله با کینه ورزی شیطان بزرگ و آمریکا بود و ایشان فرمودند اگر در هر کشوری نوای بسیج طنین انداز شود از هر گزندی مصون خواهند ماند.

 

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: امام با بسیج به دنبال ایجاد نیروی بازدارندگی در مقابل استکبار جهانی بود تا ضمن آمادگی مردم و حضورشان در صحنه، تهدیدات دشمنان را پاسخ دهند.

 

امام جمعه سمنان ضمن بیان اینکه امروز مسئولان ما باید بدانند که ظلم پایداری که آمریکا و اروپا به ما داشته‌اند برای مردم مشخص و شناخته‌شده است، تأکید کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم‌بارها در فرمایشات خود تأکید کرده‌اند مشکلات کشور با تکیه‌بر توان داخلی حل می‌شود و نه کمک‌های خارجی.

 

وی افزود: بر همه ما مسجل شده که امروز مشکلات کشور در داخل و با نگاه داخلی حل می‌شود و کشورهای خارجی مشکل‌گشا نبوده و نیستند و از آن بالاتر همواره مشکل هم آفریده‌اند.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی مسجد نماز جمعه هفته بسیج وحدت سهمیه بندی بنزین کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد حمایت از ولایت فقیه امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان سمنان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری ۲ واژه در نطق گذشته‌ام اشتباه بود/ از کسانی که رنجیده خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص نطق اخیرش در صحن شورا که موجب دلخوری برخی مدیران شهری شده بود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا مصور امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در یکصدوبیست‌ونهمین جلسه علنی شورا در تذکری اظهار کرد: در ابتدای صحبت، شکست مطلق رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را در عملیاتی بی حاصل علیه شهر شهیدان تبریک می‌گویم.

وی افزود: در نطق دو هفته پیش در صحن علنی شورا که در نقد شیوه مدیریت شهرداری و در راستای وظایف ذاتی عضو شورا انجام شد، ضمن بیان مطالب از دو واژه «هیئت‌های مذهبی» و «آئین‌های شعرخوانی» استفاده شده بود که موجب آزردگی خاطر عزیزانی شد که به‌نحوی به این دو واژه تعلق خاطر داشتند و اگرچه در فضای مجازی و در همان گروهی که به سخنان اینجانب انتقاد شده بود توضیح دادم که مقصودم تصغیر یا بی اعتباری این دو واژه نبوده است، اما گویا این توضیح مورد قبول برخی رفقا و مستمعان واقع نشده است.

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: از سویی برخی عزیزان دلسوز و ناصح که بنده به سلامت نفس و انگیزه‌های الهی آن‌ها ایمان دارم به اینجانب منتقل کردند که در بیان مرتکب اشتباه در استخدام کلمات شدم، ضمن تشکر از ایشان و نصایحشان ایراد و اشکال را پذیرفتم و اعلام می‌دارم که به‌کارگیری دو واژه اشتباه بوده و بابت آن از همه کسانی که به خاطر آن رنجیده‌اند، صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.

مصور تصریح کرد: امیدوارم همچون گذشته و سابقه ۴۵ سابقه حضور در در همه صحنه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی نظیر جنگ، فتنه‌های منافقان و بنی‌صدر و سایر فتنه‌های دیگر که تاکنون ادامه دارد این حضور ادامه داشته باشد و همیشه بتوانم سربازی کوچک برای ولایت مطلقه فقیه و در خدمت ارزش‌های اسلامی بوده و باشم.

وی خاطرنشان کرد: بدخواهان بدانند از این نمد کلاهی به دست نخواهد آمد و «احمد» هیئتی، فرهنگی و بسیجی و مدافع ارزش‌ها بوده، هست و خواهد بود و خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.

کد خبر 746559

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • به‌کارگیری ۲ واژه در نطق گذشته‌ام اشتباه بود/ از کسانی که رنجیده‌خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم
  • آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب
  • به‌کارگیری ۲ واژه در نطق گذشته‌ام اشتباه بود/ از کسانی که رنجیده خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی