Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:09:44 GMT

بصیرت راه پیروزی در مقابل دشمنان است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۹۲۱۱

بصیرت راه پیروزی در مقابل دشمنان است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمن با تشکیل اتاق فکر و جنگ اقتصادی و فرهنگی قصد ضربه زدن به کشور را دارد، گفت: برای اینکه در مقابل این توطئه‌ها پیروزشویم مردم ما باید هوشیار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با تشکر از مردم خراسان جنوبی برای بیان خواسته‌های خود در فضایی آرام گفت: مردم ما با بصیرت بالا خواسته‌های خود را مطرح و در کنار آن توطئه دشمنان را هم خنثی کردند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه برخی افراد برای پیشرفت کشور به خارجی‌ها دل بسته اند، گفت: جمهوری اسلامی ایران خواستار رابطه به همه دنیاست، اما باید این رابطه از موضع اقتدار باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه راه پیشرفت کشور توجه به داخل است گفت: اگر تفکر بسیجی در جامعه حکم فرما شود هیچگاه توطئه‌های دشمن به نتیجه نخواهد رسید.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: برخی در داخل، امور کشور را به برجام گره زده اند و بی تدبیری‌ها موجب شد تا مردم آزرده خاطر شوند و اعتراض کنند.

آیت الله عبادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و حمایت ایشان از تصمیم دولت در اصلاح قیمت بنزین گفت: حمایت رهبری حمایت از شخص نیست، بلکه حمایت از قانون و رای ملت بود.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی مقابل قرقیزستان و قطعی شدن صعود به جام جهانی خود را برای دیدار مهم پای فینال مقابل ازبکستان آماده می‌کنند.

شاگردان شمسایی که چهار بازی پرفشار را با پیروزی و زدن ۱۸ گل با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز صعود به جام جهانی ازبکستان را دریافت کردند، حالا ماموریت دوم خود را شکست ازبک‌ها و یورش برای فتح جام قهرمانی می‌دانند.

یکی از اقدامات شهاب سفال‌منش دستیار اول وحید شمسایی در خلال این مسابقات، برگزاری جلسات آنالیز هر مسابقه است.

بازیکنان تیم ملی بسته به پست و وظیفه‌ای که در هر بازی دارند جلسات آنالیز جداگانه‌ای با سفال‌منش و کادر فنی برگزار می‌کنند که در آن این مدرس فوتسال آسیا با بهره‌گیری از یک نرم‌افزار مدرن و به روز آنالیز و تحلیل فوتسال، به‌صورت فردبه‌فرد عملکرد هر بازیکن را در بازی گذشته بررسی و ماموریت او را برای بازی روز بعد طراحی می‌کند.

تیم ملی ایران روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برای صعود در ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف ازبکستان می‌رود. ایران در صورت پیروزی برای برگزاری دیدار فینال مقابل برنده بازی تایلند و تاجیکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند